Friday, December 21, 2012

Putrajaya Global Diabetes Walk 2012

Tarikh : 14 November 2012
Lokasi : Taman Wetland,  Putrajaya
Jenis Sukan : Berjalan


Tetiba je macam nak wat aktiviti sihat....nak kasi badan berpeluh jantan :p

aku ajak la pui join walkhaton ni.nasib baik dia ok.rodger miza, dia plak x free. ada kursus kat luar.so dia tinggal :p

kitrang isi borang n email je.kebetulan anjuran Hospital Putrajaya.so penyertaan adalah percuma.

5.15 am ktrng dah gerak dr umah. solat subuh kat Petronas dan sambung jalan sampai ke Putrajaya :D

sampai sana, kene ambik tshirt dan pelekat kat tangan tu...



dah sudah...cmne nak salin baju ni...kebetulan aku pakai inner.so aku nak menyorok la belakang ambulans.ada la 2lelaki n sorang perempuan tgh borak2...

"dik, jgn pndang sini" aku

lelaki sorang tu bersuara "xpe kak.masuk je dlm ambulans tu tukar baju"

rupanya lelaki tu org hospital...so tq dik...


so merasa la aku naik ambulans seumur hidup aku yang x pernh naik ni ekekekeke

ktrang di minta berkumpul dan nak wat senaman ringan....enjoy gak...best3....elok plak ujung2 ada lagu gangnam stylee...ha pe lagi, pui bergangnam habisssss hehehe



pastu ktrng dah ready nak mulakan acara berjalan kaki mengelilingi taman wetland putrajaya.





dalam masa sejam, kami selamat sampai ke tempat permulaan tadi..elok sampai je, diorang bagi sorang satu air mineral dan twiggies...furrhhh legaaaa......

dan upacara penutup....ucapan dari ketua pengarah perbadanan putrajaya....pastu sape bertuah dpt la lucky draw.... :D



dan goodies yang kami dapat....sijil penyertaan - fibre pe ntah tu - susu ensure :)


diakhiri dengan abang macho ni......ekekeke


best gak sesekali wat aktiviti riadah macam ni..nak berjoging aku x larat nak lari...so aku tukar kepada walkathon.....

majulah sukan untuk diri sendiri supaya lemak terbakar muahahahaha

No comments:

Post a Comment