Wajib Tonton : Skyfall 007

kalau tak kerana as datang KL, memang tak masuk wayang aku tahun ni :D

as ajak layan ceta james bond. percaya tak sepanjang aku hidup aku tak pernah tengok ceta JB...tak kisah la tahun bile pon.entah la eh aku x minat ceta aksi....

tapi semua berubah bila aku layan skyfall....best la hai aksi nye...sangat superb!

balik umah gigih aku tengok Quantom of Solace (2008).nak tengok hero Danial Craig berlakon... :D


best la ceta ni....nak repeat lagi sekali rasanya.tapi beli dvd je la kan :D

Comments

  1. Akhirnya pecah rekod tak masuk panggung awak...hihi

    Skayfall mmg terbaik, kan...sama la saya pun belum penah layan filem JB sebelum Skyfall ni..hehe

    ReplyDelete
  2. siti,
    hehehehe...akhirnya...terpaksa masuk panggung...

    best kan skyfall!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz