testing

Thursday, December 6, 2012

Wajib Tonton : Istanbul Aku Datang


sape dah tengok? :p

adoiii.....susah aku nak gambarkan betapa syiok nye la hai ceta ni....jalan ceta dia best...pelakon best...cara ceritanya pon sempoi...relax2 je...

aku dah tengok 3 kali......muahahahahahha

ishh rekemen la tengok ceta ni...best gilerr.....pengarah yg sama gol n gincu - pisau cukur!

owh lisa....owh beto....owh tomok....best la diorang ber 3....sukaaaa.....

dah la lisa comeyyy......


sape tak tengok lagi, tolong la tengok...g download pon xpe :p

dalam ceta tu, lisa suka tulis blog...last2 ayat dia mesti... "XOXO, D....publish" comel je!

ok la...nak tinggalkan korang lagu tomok...aku datang...ost Istanbul aku datang...

XOXO,
E

publish......ekekeke


4 comments:

  1. aku dah tgk dah nok...donlod jer...

    mmg best giler...suka tgk lisa dlm citer ni suka tgk dressing lisa dlm citer ni...comel n sweet...

    aku benci tomok dlm citer ni...nyammmmpah tomok...cissss, rupanya dah ada awek lain...hampeh betul...

    mmg bagus si D tu pilih Beto...hehe...

    ReplyDelete
  2. best kannnnnnnn......... :D

    aku pon suka...
    suka...
    suka

    XOXO,
    E

    publish! ekekekeke

    ReplyDelete
  3. beto ini kite kenal pun berlakon cite sirun..mmg ngh top nama die ni..dulu x kenal pon..muke ala2 indon g2 tapi mantoppp berlakon..ehehe

    ReplyDelete
  4. aah kan....
    dia best....skang ni akak dah cair dgn beto
    muahahahhaa

    ReplyDelete