Seharian di IKEA..

semalam hari ahad....dah macam naik tepu dok umah...su ajak g ikea aku terus ONCE...[sebenarnya aku yang ajak gak hehe]

sampai2 g usha barang2 baby kat the curve...su la dok berkenan stroller...mahal eh stroller budak ni...murah ada tp x bape nak cung :p



dari little heaven ke OVO ke Mothercare, perut pon dah mulas2....jom g ikea kita makan....




meatball yang menawan hati...
nmpak bekas kuning tu..aku tapau spagheti carbonara..b4 kuar sempat masak :p

pastu terus jalan2 dalm ikea tu...x tgk pon tempt showroom dia...terus g beli barang2 je kat bawah...

dah capai misi jom la duduk jap...lotih ok berjalan...





dan hasil borongan kami berdua.....



kuar dari situ jalan2 kat ikano....merasa gak aku naik mazda 3 ni...cung la...monthly rm1100...pitam!



dan....aku berkenan gile dapur cmni...simple...suwet...comel...aku nak simpan duit...mcm ni kat ikea rm9k...tp aku akan cuba dapatkan rm2500 je ekekeke



dan hasil borongan aku.....



tuala - bekas letak pinggan - berus cuci tandas tu aku kasi ibu...hadiah mothers day ok...ekekeke

kerusi budak tu...nak kasi bais afham...nanti leh dia duduk makan situ...

untuk aku...meja merah n bantal gulung tu je :D

total kerugian rm150++...kalo x kuar mesti save duit kan (^_~)

Comments

  1. emy, dapur tu dah macam dapur akk..ehehe

    ReplyDelete
  2. adoii kakkkkkk...jelessssss sbb akak ada dapur cun hhehe

    ReplyDelete
  3. xabis2 shopping kt ikea...hahhaha
    hujung bulan remind aku pasal payment
    kain iteewww... ;p

    ReplyDelete
  4. untung bais afham..dia pun dpt gak..aku xdpt pape ke?

    ReplyDelete
  5. kak emy, sukenye tgk kabinet dpur tu..kite ngh survey nak cari kabinet tuk umah baru..ingat nak simple tp murah..haha!bajet giler kan...perangai kite kan suke bajet..huhu!adoiii dgr kt ikea 9k seriau betol..kalo umah tu dh siap x tau la bpe hrga kabinet mau 10k ke atas agaknye..adoisssshhhhhh!kalo akk dgr ade jnis wt kabinet yg cun n berbaloi roger2 le ngn den..eheh!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz