Gempa bumi Acheh : aku plak naik pening

semalam kan kecoh gempa bumi kat acheh dan amaran tsunami....

masa tu aku kat umah ucu kat shah alam...elok aku bangun terus kepala pening...aku minum air...still rasa pusing2...

duduk balik...sekali kerusi kami duduk ni bergoyang...ha apa lagi terus capai beg kuar umah muahahaha...

rupanya dah ramai org kuar sbb rasa goyang...buka tv astro awani....sah berita pasal gempa bumi :p

sebenarnya bukan pasal tu aku nak ceta ekekeke...

semalam kan cuti pertabalan agong...aku pon ambik kesempatan tido sampai tengahari ...seyes dah lama kot x tido sampai lupa diri muahahaha...

bangun dlm kul 11 lebih pastu breakfast....pastu pikir2 macam nak kuar tapi malas...last2 jom la g umah ucu kat shah alam....nak tgk sepupu kecik aku - nurul akma....

masa dia lahir, dah la x cukup bulan...7 bulan dah nak keluar...pastu berat nye alahai 1kg je...sedih x?kecik2 dah kene masuk dalam inkubator...


halus sangat...time ni ktrang leh tgk dari luar je....pelawat x leh masuk...

pastu dah 3 bulan duduk kat hospital, baru lah leh kuar menikmati dunia sebenar :D

dan skarang dah besar sikit...dah 2.5kg :D





ni je yang kak emy beli....pakai raya tau hehehe... macm x sesuai kan panggil akak?tp ni la sepupu aku paling kecikkkk....



meh nak pegang....kecik nye la hai akma ni....



ucu masakk nasi ayam...bubur kacang...buah tembikai...air rebena + teh panas...mmg aku makan banyak ekeke

+ desert aiskrim...yang ni aku beli sbb nak makan ramai2....acik n family pon datang gak umah ucu semalam (^_~)

untuk akma....cepat besar sayang :D

Comments

  1. sedih aku tgk baby yg lahir xckup bulan..sian sgt

    ReplyDelete
  2. tu la shila...aku tgk dia mcm x sihat je rupanya...tp kesihatan xde masalah :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz