Wednesday, April 18, 2012

Kerja @ PICC, Dinner @ hotel istana

sabtu lepas memang aku capek! hehehe

seawal pagi dah kene ada kat PICC...jenuh gak aku pikir camne nak gerak dari KL ke PICC ni...dah la kene ada 6.30am kat sana....

tetibe idea datang...ingat nk call jan...husband dia keje kat lumut skang ni...terus call...

"jan, jue ada x?aku plan nk tumpang umah hang...tumpang tido blablabla...."

jan kata ok...jue xde...tp aku bangun pagi jue dah balik....cisss malam yang sama jue balik ekeke

jumaat malm dah berkg kat umah jan...sabtu pagi2 siap terus shoot g PICC...20 minit dah sampai :D

dan bermula la aku keje dari 7am sampai 5ptg...rehat pon sebab breakfast...sambung keje...rehat lunch...keje lagi...rehat solat...keje....pastu majlis habis....

seyes nak patah kaki....wawawawawa















settle keje kul 5pm, aku dengan keletihan nye kene cari port gak ni....belah malam nye aku ada dinner kat hotel istana...ni lagi satu aku menyampah...nun kat bukit bintang...mencik nyeee ekekeke

dalam kepenatan terus aku rodger nurul....dia x kasi ok aku datang umah sbb umah dia x kemas...aku x kira...aku nak gak tumpang umah dia.....

terus shoot g umah nurul....memang dok borak je la....best betol dapat jumpa alesya yg comel tu...

mandi...solat...siap2 terus shoot g dinner...patutnya kene register kul 7pm...tp aku malas n letih...kang susah nak solat...baik aku solat siap2 :D

gerak dari putrajaya kul 8pm, 8.50pm selamat sampai...elok sampai terus makan....wallaa...






appertizer


main course


desert

makanan ok...sedap...ada 2 menu lagi tp aku x snap pic...last sekali dia hidang air panas....terus aku gerak balik...malas nk tunggu sampai habis...aku datang pon sbb nak makan je...hehehe

dan aku dapat goodies macam2....thanks!


minyak wangi anna sui tu aku suka...
elok la perfume aku pon menanti saat kehabisan je ni hehe

balik umah memang aku pengsan!!! esoknye bangun subuh pastu sambung pengsan lagi sampai pukul 11am muahahhahaha.....lama x terlajak tido sampai tgh hari ekeke

weekend ni capek lain plak....hehehe

No comments:

Post a Comment