Monday, April 9, 2012

Cotton Vietnam yang sangat chomel + murah!

korang gile kain cotton x?

aku suka sebab tak nipis tak tebal...sedang2 je... :)

aritu member aku balik dari vietnam....elok je dia borong 40 pasang kain....tak reti nak menjual dia pass kat aku....

apa lg....moh kt menjual ekeke

aku jual murah je...rm60 sepasang...ada yg jual sepasang rm75 n rm85 dan rm120 pon ada...


#batch 1 = licin...kecuali atas belah kanan reserved


#batch 2 : ada balance 3 pasang





baki kat tangan ada ni je....


CV 1 :SOLD


CV 2


CV 3


CV 4

kalau ada yang berkenan, email aku ok... emytakeshi22@gmail.com..

tata....

8 comments:

  1. perghhhh...cantik giler weh kain2 ni nok...aku dah la penggiler kain cotton...

    tapi kalau aku nak beli, sure kena marah ngan laki sbb baru je balik bandung borong cotton sikit punya byk, ada melambak lagi tak hantar tailor...sedih....

    kalau aku tak beli lagi cotton tu, sure aku rembat satu kat sini...aku berkenan yg first tu...so sweet...

    ReplyDelete
  2. aku naik rambang mata tengok kain cotton ni tau...aku yg jual, aku pon hover beli ekekke

    ReplyDelete
  3. yang gambar butterfly tu cantik. aku nak pegi hcmc jgk nanti, katne kawan ko borong? ben thant market ke?

    ReplyDelete
  4. yap..kat ben thant...borong la byk2...kain dia sedap...lg 1 beli telekung skali..kawwan aku x beli..kain depa sejuk je :D

    ReplyDelete
  5. CV 4 tu ader lagi ker

    ReplyDelete
  6. hai anonymous,

    kebetulan CV2 n CV4 ada lg...kalo nak email ok
    emytakeshi22@gmail.com

    ReplyDelete