testing

Friday, February 18, 2011

Langkawi 2011 - Tempat menarik II

sambung aktiviti @ Langkawi.....

a) Dataran Helang..


rasanya wajib g la kalo dah sampai Langkawi :)

b) Taman Legenda

lokasi dia bersebelahan dengan Dataran Helang ni...tak round habis pon kat dalam tu...just tgk2 sikit je :)



c) Laman Padi Pantai Cenang

time ktrang sampai bebetol panas meringat kat atas kepala...memang tak kuar dari kereta la jawapnya...ambik pic je dari dalam kete :)


d) Tanjung Rhu

lokasi ni paling ujung sekali...saje la nak tengok tanjung rhu..cantik memang cantik.sepanjang jalan banyakk pokok rhu :p


e) Air Hangat Village

port utk merendam kaki...saje lepak2 kan kaki..kasi sel2 mati semua nyah...hehe....cantik gak tempat ni lepas di upgrade....


f) Pantai Pasir Hitam

ni lokasi terakhir aku g....nak tengok gak ada lagi ke pasir hitam tu...ada la sikit....untuk kenang-kenangan generasi akan datang :)


b4 balik pekene laksa utara....x sedap la...dua port aku g, dua2 x beshh..sudahnya balik KL gak le dpt makan laksa cedapppppppp :p

settle kisah langkawi...eh eh..ada lagi satu...shopping :)

2 comments:

  1. nnt aku nak gi langkawi bulan 6 nnt mmg aku refer blog ko je lah...best best...

    ReplyDelete
  2. orait......
    itupon aku x jalan semua
    tp leh la ko tgk2 mana2 yg besh
    :)

    ReplyDelete