testing

Monday, February 21, 2011

Sawadekap......

[entry di auto published kan..ecehh]

yeahhhhhhhhh.....akhirnya aku ke thailand muahahha

percutian singkat kali ni aku pilih untuk ke Krabi....kira ala2 destinasi budget pasal aku bawa rm300 jer hehe...tukar duit thai dapat la 3000baht :) kali ni ktrang gamble..hotel x booking, transport x de...nak buat ala2 backpaker....duit tu cukup ke tidak, aku pasrah *nangis!

dan.....trip kali ni disertai oleh KKS -> as, mak pui & su....


untuk korang yang bekerja di hari isnin ni, layanla lagu ni ye...mana tahu semangt nak g negara jiran ke nanti hehehe

krabiiii!!!!!!!!!!!!!! ko tunggu, aku nak datang ni....muahahaha



p/s:negara jiran ke 3 selepas indon & singapore....pasni kite g brunei plak yer :p

2 comments:

  1. Wah! Menarik...nnti boleh tukar2 maklumat ye. Teringin juga nak ke Krabi..

    ReplyDelete
  2. siti R,
    tak de masalah...krabi ni best tau...dah mcm jalan2 kat langkawi je hehe

    tp travelog u lagi bestttttttttt....x sabar nak g gak!hehehe

    ReplyDelete