Sawadekap......

[entry di auto published kan..ecehh]

yeahhhhhhhhh.....akhirnya aku ke thailand muahahha

percutian singkat kali ni aku pilih untuk ke Krabi....kira ala2 destinasi budget pasal aku bawa rm300 jer hehe...tukar duit thai dapat la 3000baht :) kali ni ktrang gamble..hotel x booking, transport x de...nak buat ala2 backpaker....duit tu cukup ke tidak, aku pasrah *nangis!

dan.....trip kali ni disertai oleh KKS -> as, mak pui & su....


untuk korang yang bekerja di hari isnin ni, layanla lagu ni ye...mana tahu semangt nak g negara jiran ke nanti hehehe

krabiiii!!!!!!!!!!!!!! ko tunggu, aku nak datang ni....muahahaha



p/s:negara jiran ke 3 selepas indon & singapore....pasni kite g brunei plak yer :p

Comments

  1. Wah! Menarik...nnti boleh tukar2 maklumat ye. Teringin juga nak ke Krabi..

    ReplyDelete
  2. siti R,
    tak de masalah...krabi ni best tau...dah mcm jalan2 kat langkawi je hehe

    tp travelog u lagi bestttttttttt....x sabar nak g gak!hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz