Langkawi 2011 - Shopping @ Kuah

entry terakhir cuti-cuti Langkawi :)

kalo tak ke pekan kuah untuk shopping, macam x lengkap ke Langkawi kan :p

so memang asyik ulang alik ke Pekan Kuah je....antara tempt yang ktrang singgah Hj Ismail Group & Langkawi Saga...




dan tak lupa juga singgah di Idaman Suri....


kalau banyak masa, leh la singah lagi banyak kedai kan....dari segi harga coklat kalau tengok balik harga lebih kurang...tapi kalau nak penjimatan banyak kene rajin la kuar-masuk kedai...ekeke

ktrang memang baeekkk nye survey....so mana yang murah kitorang borong situu :p

hasil borongan...............

set periuk vision, set pinggan mangkuk & pan masak lempeng :p



beg roda ni pon beli kat sana....coklat nye memang sah2 la kan kene borong :)


gemuk pasal makan coklat banyak2 muahahha

tamat kisah Langkawi...lagi 4-5 tahun kite g lagi ye (^_^)

p/s:gambar jadi sebesar alam...malas nk edit wakakaka

Comments

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz