Saturday, February 19, 2011

orang segamat datang KL


kadang2 kalo sorang datang KL, mula la ramai plak yang turun ahhahaa

awal buln 1 ana dari JB turun
awal buln 2 as dari perak lak

dan.....last week ila dari segamat plak turun.... :)

dan seperti aku bagitau b4 ni, kalau kawan datang aku adalah happyyyyyyyyyyyyyy :D

ila every weekend dia akan travel Johor-KL-Tanjung Malim...jumaat-sabtu ada kelas...orang wat master memang la kene super duper bekorban apa saja..termasuk tinggalkan suami dan anak ecehhh

tp aku tgk semangt nak sambung belajar ni hanya pada org dah kawen je..yg bujang-tak-de-sangat-komitmen-pasti-malas.....muaaahhha*aku sbg contoh :)

kebetulan kelas ila batal...time tu dia dah otw ke TM...terus rodger aku kata nak turun KL....nak tumpang tido semalam...

aku rodger Jun, dia ON....aku tny ila sape lg dia nk jumpa...

"jumpa wai ke...dia ada x?"

aku rodger wai...diskus sikit2 terus ON lepak...pakej bertmbah dengan penginapan di taja oleh waikiki..lama x guna nama waikiki hehe

pas keje aku g lrt kg baru...jun & ila pickup aku....balik rumah aku ambik kain baju....

pastu bergabong dengan wai dan ke kedai makan la kita ....

me & ila

waikiki....

cik jun :)


aku rasa hp ila asyik la berdering...faizal x leh langsung nk kasi ila space borak2 gelak2 dgn ktrang muahahaha....

tp faizal mmg x berubah...dari zaman bercinta, asyik call ila je...sehari entah bape puluh kali...rupanya dah kawen pon cmtu gak..beza nye dah kawen, leh 3G...ekeke...ila kata mmg cmtu la tiap kali diorang berjauhan...........

thanks wai & jun blanje makan malam tu....

balik rumah wai, aku dgn ila borak sampai 4pagi.itupon aku pikir aku nak keje esoknya.kalo tak mau aku tido pas subuh kot :p

yg comelnye, aku suruh ila garu belakang aku.rindu oi..dulu kat bilik tiap kali nak tido ila la jd mangsa aku...aku suruh dia garu kalo aku nak tido cepat....kejap je ko garu, aku pasti tertido...

yg bertmbah comel, anak ila pon kene garu belkang baru dia tido...tu la ila kata..
"ko tau anak aku pon macm ko dah...nak tido je kene garu dulu"

muahahhaha....skang ni pon dah tua2 aku masih lagi kene garu...ibu lak jadi mangsa...lepak bilik dia dulu..agak2 mata dah kuyu aku lari masuk bilik aku....dan terus zzz sampai pagi...

senang ceta, sape tido sebelah aku pasti kene garuuuuuuu...sekian :p

walaupn sekejap, macam2 benda ter hupdate....ada rezeki nanti ktrang turun segamat lak yer....

.......kawan biar seribu....kawan2 aku baru 290 orang je..tu pon aku tau sbb ada FB ekekke

2 comments:

  1. hahaha lawak aku bc n3 kamu nik cik emy.. cmtu aku xmo tdo sblah ko.. hahaha

    ReplyDelete
  2. hehehehe...
    tolong garu je pon :p

    tp sape anonymous ni??
    kasi nama pelissss

    ReplyDelete