Ewah-ewah Raya lagi???

kali ni dah tak de ewah-ewah raya 3,4,5 mahupon 6!

sebab nya aku dah tak beraya pon.lepak rumah.melangut tengok tv.syorga betul cuti raya aku ehehhe

tahun ni raya kan banyak betul ceta sedih n hantu...tema raya tahun ni ke???x suka tengok ceta sedih.tapi setiap kali ending, mesti sedih sebab hero/heroin mati arghhh...tertekan aku ngeh3

arini datang keje....saje la aku pakai baju raya ke 3 aku ni.tak sempat nak pakai beraya ekeke...arini nak buka hamper raya..tahun ni dapat 3 je.alhamdulillah....


dah buka hamper tu, mai kite tengok apa yang ada....untuk di agih2 kan kepada yang gigih bekerja di bulan puasa heehhe

pastu kite pecahkan kepada 16 kelompok!

dan...meh cabut undi..mana bley sesuka hati ambik yang mana....sape dapat yang best, memang syiok la makan...yang boom no 1 & 11

dan semua happy dapat bahagian masing2....aku plak dapat no 14...ermm biasa2 aje deh

tu namanya tak de aktiviti nak buat kan...ekeke....meh kasi posing bersama hamper :p

ok...itu saje...tata......hehe

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz