Saturday, September 18, 2010

Ewah-Ewah 2 Syawal

kisah raya ke 2.... :)

jom kite pergi beraya yeahhh

hari ni uda n family plak sampai.so ada uda mak aku terus ajak berjalan raya.7 rumah gak la kitorang baraan...furrhhh nak sangat beraya kan :p


ni sepupu aku baru darjah 3...gilo!dah macam anak dara..aku dulu beringus lagi kot

@ rumah pertama...mak sedara mak aku n uda :)

@ rumah kedua....sebab tuan rumah masuk dapur lama, leh la posing kejap :p

@ rumah keempat
tuan rumah hidang lunch...kenyang..kenyangg pekena nasi

@ rumah kelima....

dah boring sangat,mula la buat aksi entah hape2....lama woo orang2 tua berborak huhuhu




dan inilah uda aku...dulu time aku skolah garang giler....kalo dia sampai kampung aku tak de kat rumah wan, siap la kooo....aku dengan lela pernah kene marah dengan uda...terus ktrang gelar dia makcik singa...sekarng dah besar, kamceng tau :p


aku style layan mak,mak n pak sedara aku semua macam kawan...borak macam kawan2 je.... :p


kami 3 beradik yang colourful...aku suka baju na tu..style Naome :)

nape ntah eyeliner aku asyik mencair di bawah mata...huhuhuhu....masuk je kete, bersihkan...rimas...rimas ;p



so raya kedua memang puas aku berjalan...sambung lagi berjalan sebelah malamnya...farah call banyak kali ajak beraya.time tu aku dok bakar mercun telur, roket, bom, bola, padi, das, bunga api ekekeke...sampai melalak la maisarah ketakutan.....aku ajak pokteh main sekali.kene la ada orang tua kan.....hehehehe

siap pakai baju yg sama...wakakka...spesis malas nak ion baju lain hehehe

ecah call hajar cakap nak datang.hajar kata rumah dia tak de elektrik.ecah nak datang jugak.sebab ingat kejap...rupanya dari ktrang datang kul 9 lebih sampai balik nak dekat kul 12, still bergelap....

melepak la beraya kat luar rumah.letak meja kat pintu dapur...tapi sebab hajar hidang ikan bakar + tomyam campur terus sejuk hati....desert dia up caramel..perghh terbaik la layanan ko hajar...tapi kalo beraya rumah dia memang kenyang la....tahun lepas satay dia buatkan...wow!

sakit perut aku tergelak malam tu...yang tak tahan dia dapat MMS...ada lelaki mana ntah yang nak kenal dia.bila dia view, mestila kuar muka lelaki tu..dia lak cuak cari tudung.dengan agak seksi nye kot "eh eh dia 3G aku la"

pastu lelama dia perasan sendiri...hp pon cikai lagi mau ada 3G wakakaka...tu x termasuk ibu hajar g bakar HP dia...sampai menangis la aku gelak.....adoii...cukup la lepak dengan diorang bertiga, leh mereng kalo lepak lelama :p

tapi kan diorang bertiga ni kawan sepupu aku....sejak sepupu aku kawen,aku lak join diorang...dan tetibe wujud la kumpulan Dynda muaahha

baju kuning itu yang bernama hajar :p

balik rumah mandi manda, lepak tengok tv then pengsan.....cipta sejarah 8 rumah aku beraya :0

2 comments:

  1. gilerlah emy..byknya umah emy beraya..muza 2 rumah pun dah pengsan..penat ooo

    ReplyDelete
  2. gile kan...???
    raya ke 2 memang senak perut la...
    byk benda masuk ,tp x kuar pape hehehe

    ReplyDelete