Wajib Tonton : The Last Airbender


sabtu lepas aku dan geng mapley pergi tengok ceta ni...tetibe jadi geng mapley...mana tak nya memasing kemaruk masakan mamak...aku-mak-sue roti nan ayam tandoori...jun mee goreng mamak walaupn yang masak melayu ekekeke

ceta ni best...best untuk di layan tapi jangan layan midnite....hahaha

aku tengok ceta ni dari mula sampai nk ujung2...pastu aku ON dengkur...ngantuk weii...tengok midnite mata stim giler...mungkin sebab aku siang nye dah berjalan nyoping kat jalan tar...malam tak larat....

tapi jun awal2 dah dengkur....zzzz....lagi awal dari aku....

mak dengan sue je celik mata diorang yang sepet tu hahaha....tapi ceta ni best...sampai sekarang aku asyik buat aksi Aang b4 nak berlawan...dan cara nak manipulasi air...

sekarang ni baru Book One:Water....ada 3 buku lagi...sebabkan aku dengan jun tido..mak kata kitorang layak tengok Book Four je terus....hampehhhhhh hehhe

kalau nak tengok, sila ke pawagam berhampiran :)

p/s:kartun dia ada kat astro kan?

Comments

  1. my....gambar super impose nihhh......
    mana aci

    ReplyDelete
  2. oit..sape ni yg kata aku super impose
    eheheheh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz