Lagi 20 hari nak raya : tahun ni nak beraya dengan sape?

nampak gaya tahun ni beraya dengan diorang lagi... ;)

cuti aku lulus.9-19hb 9...lama tu cuti...biarpun duduk rumah janji aku tak payah naik bas turun bas pergi keje :)

kalau duduk kampung, kene la bergilir2 umah acik dengan ayah ngah.umah acik tak de astro,panas,ramai makcik2, pak sedara, sepupu sepapat berkampung.kalau rumah ayah ngah sejuk ada aircond, rumah ada astro, leh WIFI, tak de orang.best3.

tapi aku pilih rumah acik.nanti mak aku bising.walaupun dah tau sangap sangat sebab tak de astro ekeke

bukan tu aku nak ceta...

tiap kali raya masalah aku satu je.cuti lama tapi tak beraya mana2.kawan2 toksah cakap la.semua bzy beraya.beraya umah mak.beraya umah mertua.memang cuti di manfaatkan la bebetol.aku??cuti memang duduk rumah.tengok tv.makan.tido.ulang balik sampai malam.esok pon rutin yang sama gak.ermm.....

teringin gak nak beraya kat Muar..tapi mak aku malas.leceh.tak suka balik sana.so sekian terima kasih

semalam hello2 dengan farik.biasa la kami.mesti ada plan raya.tapi ujung2 aku malas join.mana taknya ajak pergi tengok orang mancing la, lepak mapley la...dah la mapley kampung yang datang lepak orang tua2.owh boring!!!tu semua aktiviti kaum adam.aku kan hawa ekeke

farik : 'aku try la cuti lama.leh gak lepak kampung.ko balik kampung sound la.senyap je'
emy : 'nak sound camne.aku balik raya ni.last balik bulan 6 aritu'
farik : 'oit.lama nye x balik'

ekekeke.....takpe kali ni balik aku balik lama sikit.pastu tahun depan baru balik lagi muahahhha

tahun ni kalau aku beraya dengan diorang lagi mesti mak aku bising.pic kat atas tu pon aku pergi kene marah.

ibu : ni nak beraya dengan sape?

emy : kawan...

so dia diam la.sekali tu tengok budak2 ni ambik depan rumah.dah macam tak de kawan lain.tapi memang tak de pon.diorang je la yang tinggal kat kampung tu.3 teruna 1 dara...yang lain selamat dah tukar status!ekekke

cuma tahun ni kalau nak lepak2, aku nak suruh diorang tunggu depan simpang la.jangan ambik depan rumah.nanti kene sound lagi.sakit je jiwa aku dengar...


"senang2 kawen je la dengan diorang.habis cerita"

takkkkkkkkkkkkkkkkkk naaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :p

Comments

  1. muza br nk ckp mcm mak emy tu..haah kawen jelah ngan salah sorang tu..dah kenal dr kecik..he he he

    ReplyDelete
  2. btl2 ko ptt kawen ngn slh sorg tu..yg pdn ngn ko yg baju coklat tu...

    ReplyDelete
  3. emy : yg padan dgn ko yg pakai shirt kaler merah tu....aummmmmmm+comei......(aye mak)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz