testing

Monday, August 16, 2010

Tetibe je rasa ada azam selepas seminggu berpuasa

tahun ni aku ada azam ekekke

Azam bulan puasa :-
  • terawih.kalau boleh tak nak miss.buat 8 pon jadi la..sebaiknya 20 pelisss
  • khatam al quran.habis 30 juzuk'...time kecik2 boleh je nape dah tua tak boleh.kenapa???
  • jangan membazir.katakan tidak pada PARAM.kami anti-PARAM :p
  • makan kuantiti sikit.kurangkan manis dalam makanan.lebihkan pada senyuman hahaha
  • nak turun berat badan.bulan pose je nk kurang 4kg!bley?bley x?hehehe
nak turun 4kg eh...tapiiiiiiiii aritu adik balik weekend...meja penuh makanan....erkkk

1st day
murtabak singapore + satay + keledek goreng + bubur keladi
+ ayam rendang nogori...sedap3

air botol feveret adik...
time kecik2 dulu 50sen tapi botol pendek.sekarang rm1.40 botol panjang

2nd day
murtabak + bubur lambuk + kuih2 +
ikan bawal 3 rasa + cakoi+ rambutan

maggie pon adik teringin time berbuka...
pelik aku..aku tak suka maggie!

aku tak tahu nak makan pe...1st day tu aku makan ni je

dan air masak gak aku rasa terbaik.tahun ni macam pelik.tak suka air manis.bila berbuka minum air masak rasanya sedaaaaaaaaaapppp giler..hahahaa

2nd day tu aku kerjakan rambutan + murtabak...habis separuh...arghhh....mana selera rakus aku eh....[tak rakus ke kalo separuh murtabak aku kerjakan hahaha]

semalam buka makan cekodok dengan air masak...ekeke

arini???ermm kalo boleh nak tauhu sumbat...tapi mak aku buat la...kalo beli tak sedap ;)


kalo selamat berbuka arini, 8 hari dah berlalu...ada lagi 22hari...muahaha...siap kira tu ekekek

4 comments:

  1. ni mesti emy kurus giler masa raya nie..yelah emanjang jer xde selera..he he he

    ReplyDelete
  2. muza,
    arap2 la berjaya turun 4kg tu
    ekekeke

    ReplyDelete
  3. emy..selamat kurus utk raya hehehe..kita pun azam nak turun 2kg je lagi

    ReplyDelete
  4. meen,
    mekasih :)
    kalau berjaya turun 4kg la kan hehehe

    selamat mencaapai azam 2kg tu :)

    ReplyDelete