testing

Friday, August 13, 2010

Jejak PARAM :)


kebiasaan setiap kali menjelang Ramadhan, serang param :)

tapi tahun ni macam tak da selera nak membeli-belah kat sana.entah.rasa macam kalau boleh nak masak.nak masak.nak masak kat rumah!

semalam sempat la g cuci mata.....

kalau nak ikutkan amalan2 aku sebelum ni, tepung pelita wajib ada!tiap-tiap hari nak ada atas meja.tapi tahun ni macam borinnnnggggg....*wat memek muka mencebik ekeke

pesal ko tak berjaya buat aku terliur???

macam-macam hidangan ada...cakap je nak apa....

banyak jenis air.tapi semalam aku buka minum air masak.perghhhh hehehe

kuih yang boleh tahan menarik.tapi aku tak beli pon :p

pe barang makan murtabak singapore kat KL...nak makan g singapore le ekeke

aneey beli nasi beriyani.terbaik katanya.nanti leh try!

3 kali dok ulang alik..akhirnya aku beli...

ayam mana pakcik??
nasi kukus ayam dara..beli sebungkus.share dengan ibu

abg jual : 5 keping rm4 dik!
awek nak beli : sy nak 2 ye!
abg jual : 2 je ke?
**satu aku, satu ibu...cukup la.... :p

pastu terus balik.tengok la esok lusa selera apa plak.ala baru 2 hari puasa..tunggu la dah seminggu nanti :)

tahun ni kat ne nak makan-secara-tamak-tapi-tak-habis??ikut tekak aku vote stim-boat...pas makan leh mata stim.ngantuk sebab makan banyak ekeke....

tahun ni tempat keje aku tapau lauk dan sayur untuk buka puasa..sebelum puasa aritu dapat 2 kotak kurma setiap orang.mabuk kurma la :)

kejap je dah 3 ramadhan....zassss............

3 comments:

  1. bulan pose mmg selera buaya mie..mkn je ape nk mkn pastu diet blk,,hehehe,,,kang kmpunan lak

    ReplyDelete
  2. muza pun rase xberselera nk pg param..xtau nk beli apa...suh asben je beli..yg wajib beli mesti air soya atau tepung pelita

    ReplyDelete
  3. kalo ikut selera aku mmg naik berkilo2 la as
    ni sikit2 kene kontrol
    nanti nk g makan secara tamak baru aku baluuuuuuuunnnnnnnnnnnnnnnnnnn ekekeke

    ReplyDelete