testing

Thursday, June 3, 2010

Simply Siti : aye yang terjebak

semalam aye,wai dan jun telah berjumpa....menghabiskan masa selepas waktu kerja di AP...owh tujuan tu hanya untuk iklan semata...buat tugas sehabis baik dan kami di bayar upah.alhamdulilah.

terus wai memandu CAD ke JJ AU3...kami mahu solat di sana...setelah kereta di letak petak yang betul, kami ke tingkat atas....mahu ke surau tapi kaki melangkah ke Watson dahulu...**kalau solat selalu sahaja lewat :p*

tujuan hanya satu...ingin melihat produk terbaru Simply Siti....menurut wai, dari komen-komen yang dibaca ternyata produk ini bagus...malah mendapat status halal dari JAKIM....melihat-lihat dan mencuba produk ini seperti celak pensil, eyeshadow, lipstik dan lain-lain membuatkan hati terpaut....malah aye sendiri telah terbeli foundation Simply Siti....*melayang duit!


aye ambil untuk akne...masalah sejak dulu lagi hohoho

sejujurnya, tak ada niat pun mahu membeli produk Siti ini...aye bukan peminat malah hanya lihat di keratan akhbar sahaja produk ini...tapi bila aye lihat sendiri semalam, hati terpaut terus...aye berkenan dgn Simply 4 eye color + celak pensil blue tu....mahu dibeli semua, duit aye tak cukup...mungkin akan datang kalo aye ada duit lebih, eyeshadow dan celak tu aye nak beli....

aye nak green... :)

dan yang lebih best nak digunakan, produk ini mudah ditanggalkan...lagi-lagi kalau nk solat...senang kan?

kalau sesiapa berkenan sila ke Watson berdekatan :D

##kejap je dah nak hujung minggu :p


2 comments:

  1. ari tu muza ada tgk2lah SS nie tapi mcm mahal jer..pikir mcm baik beli maybeline ke revlon gitu..sbb dia produk baru patutnya jual murah sikit ker..tp mmg nk cube yg simly brigt cream tu..nnti tggu foudation yg ada ni abis dulu..muza kedekut sikit..ha ha ha

    ReplyDelete
  2. tol gak ckp muza tu...produk baru murah la kan hehe...
    tp bila try tu mcm ok la..sbb dia x berminyak...tu yg rembat satu :)

    ReplyDelete