Monday, June 14, 2010

Musim Mengawan:Dee - Suzi & Nuar - Epen

akhirnya kawan-kawan saya selamat berkahwin...alhamdulillah.... :)

Selamat Pengantin Lama Dee & Azrul ekeke
bersama klik uitm...rasa nak pecah perut dgr celoteh deejay
+ aye as pon tukang wat lawak gak :p

wedding dee grand!selama ni asyik cakap tak de duit, tak de duit terus jadi percaya...duit habis kat majlis resepsi...dewan dia pon best, pelamin cun, souvenier pon leh tahan...makanan sedap...kalau aku senang hati la kenduri semua complete...tapi tu pon dok cakap tak puas hati...dah la pengantin lama ekeke

ketika dee naik pelamin, dia dah selamat berbadan dua...4 bulan dah..so tak lama lagi jadi mummy...yeahh!

*************************************************
akhirnya suzi selamat bergelar isteri....dengan orang yang paling aku tak sangka...nuar... :p dua-dua keje kat tempat aku...mana nak sedar yang diorang dilamun cinta...bila suzi bagitau aku yang dia akan dirisik oleh orang yang aku kenal, memang la rasa suprise giler....sebijik dia kene dengan aku...
"celaka ko zi...dengan aku pon nak rahsia!"
"aku dah agak...mesti kene maki dengan ko..."
hahahaha.....
cantik suzi kene makeup :p

dan yang best...suzi dan nuar satu kampung....aku kampung sebelah...senang ceta kami satu adun ekeke....tapi time sekolah kami tak berjumpa....suzi sekolah agama, nuar sekolah smk, aku 4S...tapi sweet nyer kami bertemu di tempat keje yang sama!

untuk suzi & nuar, Selamat Pengantin Baru :p

*********************************************************
wedding epen best gak walaupun aku agak kepanasan menanti pengantin...makan sikit punya slow...aku gagah tunggu sebab lepas habis sekolah, aku tak pernah jumpa epen...ramai gak kawan2 sekolah yang datang....kak su jumpa aku siap menangis lagi...yerla dah lama kami tak bertemu...macam mana dia menghilang, pasti dia cari aku balik...itu la kami :)

pelamin epen pon cantik...epen hebat wat kenduri kat dewan kampung aku....ekeke....


dan bila aku cakap dgn dia aku datang wedding dia, dia marah...sebab kitorang balik awal...dia kata wat penat je ambik pelamin mahal2...sekeping gambar dengan kawan2 langsung tak de...semua orang dah tak sanggup tunggu...nak tak nak rodger terus bila nampak epen dah naik pelamin....epen tetap macam dulu :)

untuk epen & isteri, Selamat Pengantin Baru ;)

*******************************************************
dua kenduri yang aku tak sempat nak redah....azni & che e...pape pun semoga diorang berbahagia ke akhir hayat.... :)

#tahun ni ramai gak kawan-kawan tukar status dari single to double... ;)

2 comments:

  1. mmg musim mengawan emy..nnti bila turn emy plak mgawan jgn lupe jemput muza yer...

    ReplyDelete
  2. muza,
    hahaha...okies...conform jemput :)

    ReplyDelete