A.d.i.n.d.a

dah lama tak angau :p

skang ni betol2 tengah angau sama itu Lah Ahmad...pesal la lagu Adinda ni best sangat??sangat best...sampai nak dengar lagu tu lapan puloh kali rasa nya....muzik best, lirik pon sama...nape aku tak perasan lagu ni untuk ceta Noktah Erna???rasanya selalu tengok tapi tak perasan pon lagu ni errkkk....

ni semua salah cik pijan....hehehe...thanks pijan :)

meh layan lagu ni...untuk Lah Ahmad, bait2 lagu ni memang superb...muah!

Malam pertama sangat sempurna
Duhai adinda sungguh jelita
Selama ini hanya kau yang ku tunggu

Bukannya rahsia di antara kita
Semakin membara jiwa gelora
Selama ini hanya kau di hatiku

Tak mudah ku melupakanmu
Hanya engkau yang ku perlu
Bayang-bayangmu masih menghantuiku
Apa saja yang kau mahu

Chorus
Semua untukmu oh adindaku
Dengarlah rayuan di hatiku
Sesungguhnya aku mencintaimu
Selalu di hatiku memanggil namamu
Oh adindaku oh adindaku
Semua kerana kerna kamu

Engkaulah permata hatiku
Suluh menyinar hidupku
Yang selalu menerangi hari gelapku

Nantikan dinda yang satu
Tak akan pernah ku jemu
Semakin hari semakin ku rindu

Tak mudah ku melupakanmu
Hanya engkau yang ku perlu
Bayang-bayangmu masih menghantuiku
Kamu selalu dihatiku
Semua yang kau mahu

Ulang Chorus

Walau berjauhan
Suaramu mengakhiri penantian
Tabah mengharungi cinta
Semua dugaan Maha Esa

Ulang Chorus

Comments

  1. tak pernah dengar pun lagu ni emy...lirik dia best..mcm lg utk isteri dia jer...ni angau2 ni mesti ade ape2..he he he

    ReplyDelete
  2. muZa,
    rasanya dia wat lagu ni mmg utk wife dia
    bila dia nyanyi sgt rasa kejiwaan lagu ni
    ekekeke
    tp kite tetap angau dgn lagu ni hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz