Jalan-jalan Isi Perut : Chili's OU

2012 aku nak wat pembaharuan sikit...aku nak up tempat2 yang aku g makan...sebab?aku jarang makan luar.sekian.....ekekekeke

kebetulan 1 januari 2012 ktrang g makan Chili's OU.alasan saje nak bergabong.ikut mak pui n su deme vote KLCC...kalo dah nama emy, KLCC aku akan cuba elakkan.sebab aku x suka!hahhaha..moh la kite ke OU...terpaksa la redah jem n parking sikit punya seksa...xpe..sabar..sabar...chilis nye pasal ekekeke


untuk minuman, aku pilih guava n mak pui manggo...su plain water....
untuk appertizer, ktrang ambik nachos ni...sedap...!


new kickin' Jack Nachos

untuk main dishes....su n mak pui ambik Monterey Chicken...dia nye baked potato tu memang terbaekkk!!!sedappppp...rasa nak beli potato tu je hehe



dan aku....aku pilih classic chicken fajitas....mcm biasa la sedap gak :D



diakhiri wajah aku yang ceria....sebab ceria nanti la aku ceta hahahaha


aku yg gumuk ekeke

total 3 org makan sampai kenyang RM 160++....kenyang n puas hati sangatttt :D nak usha lebih klik sini

Comments

  1. ya Allah...sedapnya...aku dah lama tak masuk chillis ni weh..nnt aku nak terjah gak la...

    ReplyDelete
  2. wahida,
    aku masuk kalo ada org belnja ekekek

    ReplyDelete
  3. sedap mkn..bile nak belanja kite yg cute nie..hehehehe

    ReplyDelete
  4. tunggu akak naik pangkat okeh
    hehehehe

    sah, happy besday dear...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz