Tuesday, October 18, 2011

A Famosa Resort : Cowboy Town

masih pasal A Famosa Resort.....ekekeke

malam sabtu, ktrang nak menghabiskan masa santai @ Comboy Town...

masa nak beli villa tu, syarat depa kene ambik gak 1tiket diorang punya entertainment..diorang ada theme park, safari atau cowboy town...jenuh la kami : aku-mak pui - su discuss..su nak theme park tp bila masanya nak g..ahad pagi dah nak chiao ke rumah jun kan...safari aku dah pernah g..not bad tp xkan aku nak repeat lagi...so decide cowboy town je la...

kalo rege biasa rm30, tp sebab matta fair diorang jual rm20/pax...rembat terus 12 org nye pakej...budak2 free.anak jan damiya kene bayar patutnya...tp aku rasa merepek!budak tu x tinggi mana pon...malas layan jom je la masuk..nasib baik lepas ...hehehe

show dia boring sikit...ada part koboi2..ada part red indian main api2 tu...last pertunjukan fesyen, binatang...+ lagu cuti2 malaysia datok ct nyanyi...lagi best show kat safari...yang best ujung2 je la tgk bunga api....tu je best nye huhuhuu....*nasib baik aku isi masa dgn bersms hehehe



part gajah ni mmg hampeh!!!dah la dia menjulur belalai dia kat aku...aku menjerit pastu lari ke tgh sebelah org aku x kenal hahaha....eeiii geli la tgk mulut kat belalai tu....elok plak dia kangkang kaki dia...pastu beyak...uweekkkk....dah beyak dia g kencing plak!!!langsung pitam!!bucuk nak mampos ok!!mmg saje la gajah ni nak kenekan ktranggggggggggggg!!!!!!errkkkk

as dr atas tgk aku takut gajah, elok je statement dia...

"tgk emy tu...ada ke gajah takut gajah"

ciss!!!!!!!!hampeh nye as..dia kata aju gaaaaajjjjjaaaaaaaahhhhhh!!!!!!!!!!!! ekekekeke

pastu ktrang berposing2 dan berjalan2 sekitar cowboy town...






dan pic kami beramai-ramai....semua ada..cukup korum!



Pasni kalo ada rezeki nak ke A Famosa Resort, kt redah theme park diorang plak kan...kd kata nak g...best ke? :D

2 comments: