Friday, August 26, 2011

Hey dah nak raya la!


kejap je kan Ramadhan dah nak sampai ke penghujung..... :(

aku tak sempat lagi buat persiapan raya.gaji tak masuk2 lagi.ada baik nya gak.kalo masuk awal, cepat plak duit habis kan.so mood raya mmg x mari muahahha

yang dah ada baju 2 pasang.1 ex bos kasi, 1 beli kat medan... duit raya dah selamat tukar.beli kuih lak, kuih bebetol aku beli tart nenas n kerepek ubi pedas...yang lain2 x membeli pon...arap2 dapat la aku berjimat cermat tahun ni... :D

as usual tahun ni aku still jual kurma letup [baca:mercun]...entah nape tahun ni ramai lak yg order..1k ++ gak la collection aku....untung tokey ahahhaha

akhir kalam, selamat menyambut hari raya...maaf la kalo kata2 aku dlm blog ni ada yg terguris hati ke...ni ikhlas mohon maaf dari hujung rambut ke hujung kaki.... :)

untuk kawan2....raya jangan makan banyak2...tak elok untuk kesihatan hahahaha


last day keje sempat lagi posing :p

mood raya.....datanglah cepat!!! ekekeke

selamat bercuti & selamat hari raya!!!

No comments:

Post a Comment