testing

Sunday, December 26, 2010

tak salah kalau berangan tapi salah kalau biarkan sampai bila2 jadi angan2 jeee...

2010....aku wat wishlist....klik sini -->Wishlist 2010

5 hari je lagi nak sampai 2011....tapi yang aku dapat....

1) Handphone - I phone mahupon Samsung Corby

lupakan je la...tak dapat pon...muhahaha...setia je la dengan HP Blackcurrent aku tu hohoho

2) Netbook

yang ni aku tak dapat lagi...tapi aku dah ada laptop 1...dan dalam masa terdekat / buln 1 2011 aku dapat lagi satu netbook PERCUMA....yang tu mungkin aku nk jual...sebab aku dah ada laptop...b4 ni wat wishlist dua2 tak de...bila dah ada, dua2 plak aku ada....ermmm

3) Camera dabak...

tak kan beli kot...buang duit jer kuikuikui.....

4) Jam ada jenama...

haram aku nak beli...tak beli2 lagi....dari beli jam baik beli handbag ye dok??ekekke

aku tekad 2011....tahun aku nak buat hutang...aku nak beli ni....


ATAUPUN.......

kalau aku panjang umur tengok la hujung tahun 2011 berjaya ke tak ahahhahaha

# dulu selalu berangan nak beli rumah b4 30....nak g wat haji b4 35..arap2 Allah murahkan rezeki aku...amin :)

11 comments:

  1. semoga azam u tercapai...amin...

    ReplyDelete
  2. samela emy.. cita-cita kite pon nak ade umah sndiri before umur cecah 30..

    meh la berusaha besama-sama..!

    ReplyDelete
  3. wahida,
    thanks dear :)

    cik adek manes,
    yok einaz....rumah kecik pon xpela...janji mampu bayar n mampu milik :)

    ReplyDelete
  4. muhkahkah...

    wahai cik model2010...

    good luck...

    ReplyDelete
  5. thanks nandoi...
    malam ni kite wat kunci kira2 yo.. :p

    ReplyDelete
  6. Tunggu thn dpn je beli hp baru tu emy, meen pun terasa nak tkr hp gak la...

    Tapi swift tu mmg mengancam la..harap emy murah rezeki thn dpn

    ReplyDelete
  7. meen,
    arap2 mcm tu la...nak gak ada rete :)
    tp ipad kak meen lagi mengancam....hehehe

    ReplyDelete
  8. Emy..utk penjimatan lebih, beli sebijik Mazda 3, dapat percuma iPad..tapi taktau le promo tu sampai bila or maybe kat kuching je kot huhu

    ReplyDelete
  9. adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii x mampuuu nak pakai Mazda 3 awawawawaa

    ReplyDelete