I to the Z to the U to the R to the A!!!


aku tengok nama Izura tu pon aku geli gak muahahaha

nape ntah FB x leh accept nama Emy Takeshi tu..sayang oii...sejak aku kenal dunia cyber, nama tu la aku guna ....YM n FB....dan aldyst untuk blog n forum...dua nama ni jela aku guna di mana sahaja...chewaahhh

dan aku x leh nak in la dengan nama Izura tu...loyaa tekak...loyaa.....ekekke

skang ni aku rasa nama aku dah macam2...KKS keji panggil aku 'akak petai' sebabnye aku x makan petai aku dapat nama tu...kejam!

pastu musim chinta, terus la aku poyo nak guna nama Chinta gak hehehe

dan skang aku pakai chinta pun2....kelasssss.....korang tgk tak pun pun kat tv2....fahrin ahmad, remy ishak n marsha...best la...erti persahabatn...sedih aku tengok remy belakon...dari tak suka terus jatuh cintasss aouwww.....

KKS pon ada gelaran gak....siken - mak yam, as - nandoi, dee - ustazah sally (dah berhijrah haruslah tukar gelaran) - mak - mak pui2 n sue - pui sbm....kadang2 gelakar gak...entah hape2 nama gelaran...tp tu la yg wat comel je :p

setiap hari ktrng akan beremail2 sampai lebam....ikut kebzyan masing2...sape bzy mmg susah la nak reply...sape boring/ngantuk email dia la paling banyakkkk ekekeke

bila tak beremail rasa lain macamm...seyes...rasa mcm missing sesuatu je...

untuk KKS....sila tinggalkan komen!!!!!!!!!!!!

tata....

Comments

  1. KKS forever.....
    pun2 forever, pahrin 4eva....(HAaron Hajiz je yg aye x bley 4eva)

    hehehehhe, yup missing somethin' kan kalo xberemel, x berbadi dgn bodak gemok kuning, and x melepak joli jimba with KKS...
    -mak pui2_

    ReplyDelete
  2. bebalik org yg sama komen..
    kt Fb:mak,emy,siken,aye
    kt blog:mak,emy,siken,aye
    kt emel:mak,emy,siken,aye,su,dee,adik
    sms:mak,emy,siken,aye,su

    sila kira jumlah purata bg stiap org?

    ReplyDelete
  3. mak pui2,
    pesal dengki kat abg haron tu ha???
    heheheh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz