Friday, December 10, 2010

D' Belai Spa...


aku rasa sesuai sangat la spa ni kasi nama d' belai...terasa2 diriku di belai walaupn kat muka je muahaha

aritu pas keje, miza ajak aku memanjakan diri...aku dah lama nak pergi, tapi kekangan masa menyebabkan tertunda2...so ktrng redah gak la...itu pon lepas keje.kalo nak tunggu weekend, minta maaf la,weekend aku dah full sampai buln 3 2011 muahahahhaha

so pas keje terus shoot g tmn sri gombak....

aku nk wat facial treatment...dan miza plak ambik pakej slimming...ermm mmg slim la aku tengok dia ekekeke



sessi aku memula dia bersihkan muka dulu...pastu letak toner...pastu pakai mesin wap..kasi liang roma terbuka...pastu muka aku di lap dan dia pakai mesin pe ntah buang daki2 n jerawat2 nasi....pastu letak masker...dan akhir sekali dia letak pe eh kat muka...ntah x perasan hehe...dan dah siap....nampk senang tapi ambik masa 1jam 30minit gak la :)


extra belaian, dia massage tangan aku dengan lulur pe ntah...best2 kene urut :)

time aku datang tu, ada orang lain datang sama....tapi dia buat bekam lintah...letak 3 ekor lintah kat muka, then lintah tu akan isap darah kotor.geeeellliiii......x berani aku nak tengok...treatment ni untuk orang yg ada masalh resdung dan jerawat.nanti aku nak try la...kot2 la pas kene isap dengan lintah tu jerawat aku pon ilang :p

harga dia, agak berbaloi....sesuai la dengan treatment dia buat...kalo nak mahal nye pakej pon ada...tapi aku ambik pakej mampu bayar je ekekeke



kalau nak usha2 website dia, leh la klik sini --> D'Belai Spa....

p/s:teringat time g spa kat Bandung...fish spa untk kaki + massage satu badan + lumur minyak + sauna + jakuzi =rm35...murahhh sangat...kalo kat KL ada, tiap2 bulan kot kene terjah :p

3 comments:

  1. wowwwww,,,besnye mie...
    nk kene belai pon kene baya kan...huhu
    kene cr laki cpt suh dia belai tnpa cas,,,hehe

    ReplyDelete
  2. hahahhaa
    kalau ada laki nak belai as
    jgn pui yg belai kamu sudah
    ekekeke

    ReplyDelete
  3. eeeeee....aye yg kene membelai bdk kecik tuuu
    tidak!!!!!!!!!

    ReplyDelete