Wednesday, December 22, 2010

lama aku tak berblog!

arini je dah hampir ke penghujung 2010...OMG!

hujung2 tahun biasa la...ada rezeki sikit, dpt la aku wat part time...tp rasa mcm nak mati...weekdays keje dah letih giler + weekend pon aku keje gak..rasa badan dah lunyai dah ni!

target 2010 habis....part time job pon settle n duit pon dapat :p

makin aku dapat duit lebih, makin banyyaakkk plak komitmen...poning kepala den!ni pon dok dlm bilik pegang mesin kira...wakakaka....harap2 semua hutang piutang settle...kalau boleh 2011 aku nak bersih dari segala hutang.amin.

ermm kat tempt keje aku ada 3 org budak praktikal...sorang dah challo...tinggal lg 2 org..sempat la wat makan2...celebrate sikit...kadang2 aku rasa aku ni muda jeeeee....lagi2 join bebudak muda belia ni ahhaha...giler perasan kan????muahahha


bebudak kat tempt keje baru ni leh tahan sengal....aku suka membahan org...hahha..tp aritu entah macam mana aku pakai baju sama plak dgn aqmal....arini sama2 biru, esoknye sama2 plak oren...masuk ari ke 3 aku pakai hijau...awal2 nas sampai dia tegur

"ingat pagi td nak pakai baju hijau...tp malas nk ion...pakai baju hitam"

aku pndang ila....ila pndang aku pastu ktrang gelak....aku sambung wat keje...elok aqmal plak sampai....

"amboii hijau nye dia....pagi tadi dah pegang baju hijau...tp x jadi letak balik"

time ni aku gelak besar...mmg gelak x hengat....sampai aqmal pon pelik....

"kot ye pon nak sama baju dgn aku, leh tak wat dialog lain2...style lama la korng....ekekeke"

masing2 leh tahan sengal gak...ceria la sikit..xde la semua mcm singa laporr...aku jgn ckp la...dtg mood garang aku, mmg kene la bebudak yg dtg kaunter...ekeke

letih oii keje kat kaunter...nak layan kerenah manusia wawawawa....

TAPI.......

kalau time sengal aku dah datang, ni la jadi nyer :p


daaaaaaaaaaaa.......

No comments:

Post a Comment