Monday, November 29, 2010

MPH Midvalley

aritu aku dapat memboloskan diri join diorang g buat book selection...lokasi MPH Midvalley...

pertama kali wat selection best gak.pasal ko ambik buku yang ko berkenan letak atas troli...muahaha...tak la..kene tengok tajuk gak...sesuai ke tak.ke dah ada dalam library...kalo tak da n latest edition leh la buku tu di beli :)

memula semangat gak memilih...pastu aku macam penat + malas...hahha...


aku biarkan 2 org lagi yang pilih...aku lepak baca buku lagi bagus :)

dan juga memposingkan diri :p

tengok...banyakkan buku masakan :)

hampir 2 jam lebih melepak kat situ, perut lapar then org MPH yang handle ktrang tu belanja makan :)

spray 'api' dulu b4 hidang :)

@ manhattan fish...

owh ye org MPH ni sangaatttt baik...dah la muka cantik.peramah lak tu.pastu dah la anak org ehem ehem....tapi tak de la nak belagak ke hapa...suka laaa....siap aku snap curi2 pic dia...suka nyer pasal wakakaka

nak bertambah best lagi, nama dia sipi2 sama dengan nama aku.....wow!!!

p/s:sesekali cuti mata time keje memang best!

No comments:

Post a Comment