Friday, October 18, 2013

Kerana Dia.....Pui

tetibe nak buat special entry kannnnnnnnn...............

tahap persahabatan aku dgn pui ni, tak leh lawan as n su yang dah macam SAKA.su tu saka as, as tu saka su...biarlah terpisah sorang dok utara sorang dok selatan, SAKA deme tetap bersatu :p

pui dengan aku ibarat aku dah bomohkan pui ni...pe aku cakap..pe aku buat...pe aku nak pui turutkan...hahaha....dia pon dah macam tak leh lari dari aku je....ekekeke....

Pui...aye nak hp baru pelisss hahaha

masa kami kat HK, last day before balik KL pui kekejangan otot...nasib baik la masa tu kat bilik n tgh siap2 nak keluar....so miza -->nurse kami tolong urut semua....nasib baik la pui ok...kalau tak mmg last day tu kami tak berjalan mana2 la...dok je sampai malam tunggu flite balik KL :p

so balik je KL, terus dia g wat checkup kat Pusrawi... pui dah buat appointment sebelum ni...check punya check + buat MRI scan ada la problem sikit kat tulang belakang dia...dan doktor suggest la supaya dia rest kat hospital 3-4 ari camtu....

sebelum check in ward, harus la bersosial dulu kat KLCC...hehhe


dan sempat la aku n miza g tadah muka. walaupun tak sakit serius tapi kang tak ziarah kesian plak dia...dok hospital asyik la makan je kejenya...gemuk oii!



siap ktrang tumpang solat maghrib + isyak sekali...kang balik senang...boleh la terus pengsan je :p


balik dari melawat pui, miza ajak tido umah dia...mak aku pon tak de...dari aku tido sorang baik la balik umah dia...

"alaa....bapak ko ada x?"
mieza--> biarlah dia ada pon...bukan ko nak tido dengan dia...

celaka nye statement...pastu dia gelakkan aku...singgah melepak umah mimi n zam..supper makan chicken wrap n white coffee...pastu baru balik...sudahnya ktrang sampai umah miza kul 1pg, elok bapak dia tgk tv...nak sgt tgk bapak miza kan, ha tgk laaa hahahaha

dan 6 october aritu besday pui...happy bornday bebeh!



nak bercuti macam last year kat Grand Lexis, ktrng baru balik bercuti kan....so ktrang g jalan2 kat the curve je....datin buat sale lagi...terbang duit aku  wawawawa


besday girl beli tudung je 6 helai... rm210..untung la duit banyak ekekeke

pastu celebrate....tny dia nak makan pe, dia nak Nandos je...
pui & miza,  kalo besday aye nanti kamu tny nak pe...aye nak makan kat Bubba Gump tau...hahahaha


settle makan, miza nak beli color mata kat elianto...dari miza beli aku plak yang habis duit...promoter tu promote CC cream...

"pe khosiat nye??"
promoter--> boleh merawat kulit...dan sbg foundation.bagus ni...
"rege??"
promoter--> rm99.90...lepas less rm69.20
"ermm xpe la..."
miza --> beli la beb...utk kulit tu..
"tak de duit"
miza-->pakai duit aku dulu.nanti2 bayar la...

elok dia scan kad member pui, pui ada point rm17.20...so aku kene tambah rm52 je...

laju miza bayar hahahahaha....



so sbb dah macam2 beli, elianto kasi la free gift dan lantingkan la ke pui...besday girl katanyaaaaaaaaaaaaa


then terus ktrang jalan2 lalu depan cold storage...sedap gile tembikai susu dia...bak kata promoter tu, "manis sampai menangis" hahaha

memasing beli la sorang sebiji...ni kaw2 manis sgtttttt....sedap!

dan sebelum pulang ke pangkal jalan, ktrang layan kopi...aku skang dah kemaruk la....wawawa

risau takut sakit plak kan....starbucks dah cuba minat tp x kaw kopinya... CBTL ni memang feveret kami....kak kin n su....semua pon feveret....dan sempena besday pui, dapat la kek free....yeayyy!!!


 Insyaallah deme kawan dunia akhirat aku

tengok jam dah pukul 7pm, terus aku ajak deme balik....anak dara tak elok balik malam hahahahahhaa

pastu kene perli.... "emy tak nak balik malam...nak maghrib kat rumah :p"

untuk pui....

Happy besday pui...semoga kesihatan kamu lebih terjaga...jaga makan....jaga kaki...jaga diri... aye doakan yang baik2 utk kamu....hadiah HOLD dulu ok...nak p beli tp tempat tu jauh hehe.....luv u dear!

**mesti pui geli baca sbb tetibe nak dear bagai wakakaka

sekarang ni miza ON-OFF kene outstation....pui plak outstation kat Seremban sampai bulan 12....aku je tinggal sorang kat KL.... :-(

Have a great weekend frenz!

No comments:

Post a Comment