testing

Wednesday, December 14, 2011

Konvo gak adik aku ni!

awal buln disember aritu, na dah selamat meng-konvo kan diri!

maka...kami telah meraikan dia @ PICC, Putrajaya....


bergmbar dengan anak kesanyangn...melebar senyum!

dapat pon 2 tiket kan....aku n ibu je yang leh masuk...

posing dengan kawan gaduh...xpandang kamera!menyampah ekeke

dalam dewan....

orang yang duduk luar hazab je menunggu...tapi ktrang kat dalam pon sama...boringgg!!!esok2 kalo adik konvo, turn ibu & na plak masuk....aku nak datang lewat!ekekee

my family member
yang hadir : uda, alang n pokteh...& ika sepupu...thanks memeriahkan majlis

sempat gak posing dengan family Dato' Hassan Ali....


studio photo wajib ada....tp mahal la...4 keping gambar rm160...2 je 11R yang lain 5R huhuhu.adik aku ni laju je bayar.aku kawtim dgn sorang lg lg murah...3 keping 11R + 4keping 5R = rm130...rugiiiiiiiiiiiiiii


dayang2 yang duduk luar dari 8pagi hingga ke tengah hari...cian korang hehehe



akhir sekali.....


skang ni ko plak kene bagi ibu duit banyak2....ngeh ngeh ngeh

tahniah na dah selamat semuanya...alhamdulillah.... (^_^)

2 comments:

  1. tahniah utk adik emy....

    seronoknya kornag bjlana2 emy..pg hatyai plak...kalu lah muza bujang mmg muza nk ikut korang jln2..

    ReplyDelete
  2. tq muza...

    seronok berjalan?ermm seronok sbb semua single..x tahu nak isi dgn aktiviti lain maka berjalan saje muahahaha...

    tp seronok lg kalo ada family...leh jalan2 dgn family..tol x? :)

    ReplyDelete