Monday, March 21, 2016

Buffet Lunch di Contango, Majestic Hotel

Salam monday bluuueeessss........ hehehe

sebenarnya nak makan buffet kat Majestic ni antara tempat aku teringin nak try. tapi sebab tak de apa-apa rezeki turun dari langit menyebabkan keinginan tu dibiar sepi je... :p

sampai la aku rasa macam dah lama tak reward perut dengan makanan mahal. So aku suggest kat pui n miza, jom layan buffet nak tak.. plan asal nak try hi-tea tapi harga dia tak jauh beza dengan buffet lunch. tambah sikit je lagi ko boleh makan sampai senak ekeke

sebabkan cuti 4hari straight tak pergi mana-mana (cuti krismas tahun lepas hahaha) so aku pon booked la buffet lunch....harga sebab tengah peak season kan, so sorang kene bayar RM 105/pax...(harga lama macam rm78/pax...tak tau latest bape dah) kali ni betol2 bayar sendiri-sendiri...makan je sama-sama wakakakaka


toilet majestic wow sangat

Buffet kat sini bagi aku semua ok kecuali NASI DAGANG....haha...aku siap isi form tu lagi...tak boleh terima langsung nasi dagang dia...rasa failed...rupa je ada...macam pelik sangat dia masak....

 

 

 

 

so antara pilihan ktrang yang repeat bape kali ntah.....

 

 

 

 

semua pon layan...semua pon sedap....nak kata pilihan dia banyak sangat, bagi aku biasa2 je...aku pon skang dah selalu sangat makan buffet, dah tak melahap macam dulu-dulu muhahaaahahahah...kali ni aku pilih apa aku nak makan dan apa yang susah nak dapat makan kat luar....paling win sotong tu la...sotong apa ntah namanya...isi kenyal dan sedapppp....diorang hantu seafood, bape kali merepeat seafood.....perghhhh

tapi tu la...saje nk try nasi dagang hotel, yang ni totally out...xleh telan pon....

sebelum blah, layan secawan kopi...pui kata aku pandai buat kopi kalo bancuh kopi kat cafe hotel....well...dah selalu sangat lepak hotel...mau x sedap hahahaha


overall ktrang happy....banyak benda ktrang sembangkan...sesekali kene ada session macam ni...ikut kan sayang kot duit...tapi tak pe la...ktrng masing-masing dah gantung passport 2016 ni...so apa kata duit travel tu kt switch ke buffet hotel ekekekke

 
happy faces... :D 

buffet lunch start 12.30pm - 2.30pm...settle makan, ktrng solat siap-siap kat hotel ni..surau just nice...harga parking RM10/entry...kene beli pas parking kat depan contango ni ada kaunter...

kalau nak booking call je ok...

The Majestic Hotel Kuala Lumpur
5 Jalan Sultan Hishamuddin, 50000 Kuala Lumpur
03- 2785 8000
www.majestickl.com 

No comments:

Post a Comment