Jalan-jalan Isi Perut : Lemon Cafe, Shangri La Hotel

salam rabu.....

arini rasa macam ari jumaat je...syok betol datang keje jalan clear...kalau la KL selalu macam ni bahagia sangat dok keje kat KL :D

aritu 1 division under operation dibawa dinner kat Shangri La...bergabong dengan opis VC sekali...moh la kita makan sedap sikit.....

ktrang gathering kat Lemon Cafe.....


sampai2 je diorang dah enjoy mengadap makanan....ktrang dah la sampai lambat, laju terus usha menu sedap2 hehehe





aku tak tahu nak makan apa....nape ntah malam tu macam selera mati....pastu tekak aku semua rasa tak sedap...padahal aku pencinta makanan ok....kalau makan buffet ni selagi tak senak, selagi tu bangun g ambik makanan.....

lupa nak snap pic satay....hehe....segala jenis nasi + lauk pauk aku x rasa...memang tak nak makan nasi pon malam tu 

tapiiiiiii............. sape pencinta seafood -- udang, oyster, kupang dll....tu mmg syok la....fresh2 lagi...aku plak x reti makan....memang tak makan seafood so aku dah potong menu kat situ :p



layan gak la sembang2 kosong....sampai pukul 10pm baru aku gerak balik.....

antara orang terakhir balik :)

memang tiap2 tahun kene bawa ktrang lepak macam ni....syok gak sembang yang tak libatkan keje hehe....kalau nak try buffet sini ok la....boleh try cuma malam tu aku nye tekak x sedap kot nak makan macam2....lagi2 baru baik dari keracunan makanan kan.....

oh....ni event awal bulan aritu hehehe

happy holiday!!!

Comments

  1. arghh...ruginya Emy tak mkn seafood!!! sedap tu..tapi itulah kan...kalau tekak x selesa dan perut buat hal mmg selera makan ke laut

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz