Thursday, October 23, 2014

Jalan-jalan Isi Perut : Dip n Dip

Salam pagi khamis....

minggu ni seronok datang keje. sebabnya aku keje on-off...isnin keje, selasa cuti....rabu cuti...kamis keje...jumaat cuti hehe..

nanti aku story nape la asyik keje asyik cuti :)

ahad lepas, aku-adik aku na - sepupu aku ika terjejak kaki kat Dip n Dip ni....semua nya tak plan pun. ika la tanya
"kak emy pernah makan dip n dip x?"
"tak pernah. tapi tgk review kata sedap"
"kt dengan kawan2 teringin nak pergi.."
adik aku -- "eh jom la kt g the curve.sana ada"
"baik g bangsar"

kebetulan ktrang kat area kl sentral sbb tunjuk jalan...so apa lagi laju la aku membelok ke bangsar.cuma aku suruh tengok la dip n dip ni kat jalan mana....

tau la kan area bangsar tu...jem yang hazab + susah nak dapat parking....3 kali round aku dah kata ni last....alhamdulillah Allah temukan parking di lorong belakang ehehe

^
^
^
^
^
masuk je kedai, terus ktrang usha menu.....




harga memang agak mahal (bagi aku)....kalau ko datang nak makan coklat je tapi sampai beratus sangat la tak berbaloi kan....

discuss punya discuss, kt ambik la coklat mampu bayar waakkaakaka

Antara ktrang try....
triple chocolate crepe
must try! sebab sedap.rasa nak jilat coklat tu

chocolate marshmallow
uikkk...sedap ok...mashmallow cair di mulut...
ni leh wat sendiri...
bancuh air choc n tabur marhsmallow hehehe

dip n dip pizza...
bawah tu brownies coklat dan buah2 masam...
rekemen...tak de rasa muak sgt...

aku order air mineral n ais je...sebab makan manis n muak plak nak masuk air manis lagi kan...tapi usha2 meja sebelah kebanyakan minum air masam2...macam ais lemon tea...strawbery shake dll.....




kalau korang confius nak pilih menu mana, ada game kat belakang buku menu tu. comel je idea dia tau...

pejam mata -- tunjuk je mana2 menu tu -- tu la ko order :p


menu 3 kat atas tu total RM63.80...makan coklat x boleh banyak2...nanti muak....hehe

repeat?

yes...confirm nak repeat...nak try menu lain plak...

cubalah!

3 comments:

  1. 2x aku pi tmpt ni tp asyikkk la org beratur pjg..xkoser mk tunggu...huhuhu

    ReplyDelete
  2. isk rasa dah komen td tp tak kuar plak...hehe aku dah 2 kali dah pi sini tp asik jer org beratur pjg...sobsss.....smpai skng hajat tak kesampaian lagikkk

    ReplyDelete
  3. Ya Allah sedapnya emy...aku mmg dah lama teringin nk g makan kt sini..huhuhuhuhu sampai skrg x dpt2 g lg mkn kt sana...huwahuwahuwa...in shaa Allah ada rezeki nanti akakn ku pergi jua...

    ReplyDelete