Thursday, November 28, 2013

Rege Kawan-kawan : Project Helang

Salam....

Sejak ada projek RKK ni, aku dah merasakan life aku berubah sikit la...sikit je pun...hehe...ari2 memikir apa next projek hehe

so projek sebelum ni, aku dah settle projek Aidijuma & Cotton Vietnam...masing2 dah dapat barang... tq tau :)

so kali ni Project Helang plak...hehe...

So aku nak open order kot la ada sape2 nak kirim barang.. Insyaallah bulan depan aku nak ke Langkawi. Aku open order utk sape2 yang nak...tapi ada syaratnya....

Aku up rege dari harga asal sebab kos nak bawa balik + luggage. Sekitar KL aku free delivery...tapi luar KL aku kenekan charge :D

So utk projek helang, 3 barang aku ambik order :D

1) Magic Pan


Jenama HIG RM90/unit
Jenama Vantage RM120/unit

b) Coklat PEPERO - biasa (merah) + almond (hijau)

1 kotak besar (8 kotak kecik ) = RM 23
c) Coklat DAIM - 300gram
RM 20.00
Kalau ada yang berminat, sila email aku ye -->
emytakeshi22@gmail.com
regekawankawan@gmail.com

tak pun like FB kami.... Rege Kawan-kawan...
nak kirim coklat lain?? email k...

Maceh..... (^_^)

2 comments: