testing

Monday, June 4, 2012

Selamat menempuh hidup baru su!

beberapa minggu yang lepas, ktrng wat farewell utk su...

plan macam2...nak lepak hotel la itu la ini la...senang ceta kt lepak makan2 je :D

biasa tak rembat voucher kat groupon??ni dah kali ke 2 aku beli kat groupon...so aritu ada promo utk hi-tea maka terus je aku beli..zassss...harga biasa rm48..tp dapat promo rm28 je...so jom kt ke The Zone Hotel....



menu macam2...bnyak gak kami makan....berulang kali bangun-duduk layan perut :p







dan.... kami...





settle makan terus membunuh masa kat KLCC...bila ada bakal mummy, cuci mata kat mothercare








dah jalan2 kat KLCC tiba la masa utk membawa haluan masing2....nak sedih sebenarnya tapi kene la cover...hahaha...su plak x nak balik...tp kami kene balik sbb kak kin nak uruskan cik somi nak g keje malam :D





su sempat lagi nyanyi part lagu aishiteru...
"walaupun terpisah jauh, namun hati kt selalu dekat...."

eh eh aku tgh menaip ni lak terasa nak sebak.... :(

untuk su...selamat menenmpuh alam baru...selamat membina hidup baru di JB....KKS jangan dilupakan ok...ada rezeki KKS akan turun JB nanti (^_^)

#skang ni pon su dah jadi fulltime housewife...ari2 masak...wat sarapan utk nuril...owh isteri... :)

2 comments:

  1. ooooo sue nk dukjb yer...nnti kim salam ye kat geng kks....

    housewife? oklah tu...baguslah masak utk nuril..teringat dulu masa dia bcinta ngan nuril..heeeeeeerindu sue....

    ReplyDelete
  2. muza,
    dah selamat jadi org johor :D

    lama kan deme bercinta...hehehe...nanti kt sampaikan salam ok

    ReplyDelete