testing

Friday, March 30, 2012

Teater Gerimis Mengundang best!

ye ke best??bagi aku best...hehe

semlam tgh kemas2 meja, miza call...

"malam ni ko wat pe?aku nak ajak ko tgk teater.ada tiket free ni"

aku memang pntang dengar benda free & murah ahahha...so aku on je...



awal2 aku dah cakap...

"beb...kalo boring kt balik awal tau"



sekali sangkaan aku meleset..ceta dia mmg best...dari mula sampai ke hujung ada je benda nak gelak...muahahaha...

dengan pelakon kamal adli, mika nada cinta dari indonesia, pelakon ceta ape celop tu...2 org dari singapore...n agak kelakar cucu p.ramlee...suara dia wow hebat sgt!



part paling kelakar time kamal adli nk bercakap dengan yana pelakon singapura...kumpulan zero RL6 ada je kat belakang depa...kamal adli cakap sikit, depa menyampuk nyanyi lagu merong anak kampung...seyes kelakar!



gigih la aku cari lagu ni kat youtube...nak layan punya pasal :D



bagi aku teater ni best...tak rugi...opps aku mmg la x rugi sbb tiket free...tp kalo korang nak beli tiket n menonton, ok kot...leh lagi layan...cuma ending dia je aku ngantuk...sebab heroin mati :(

layan je la lagu tu...best!


sape peminat abg kkuar??leh beli tiket dia kat IB utk minggu setiausaha :D

happy weekend korang!!


No comments:

Post a Comment