Thursday, March 29, 2012

Angry Bird bebeh!

Angry Bird ni apa eh....

tu aku tanya dulu sbb aku tak tahu...rupanya game kan..pastu terus menular la menjadi ikutan...kemana saje ada angryy bird...

aritu aku dapat jemputan dari bff selamanya ateh utk majlis anak dia yang ke 2 tahun...iftinan & imtinan....


sudut ni mmg best!

mak depa ni mmg rajin betol wat event....elok depa lahir wat majlis akikah dah mcm nk trema menantu, 1st year celebration kat McD Jalan Pahang..dua2 event tu aku x datang...kali ni aku turun :p



sampai2 elok tgh baca doa...pastu potong kek...pastu makan...dan balik ekeke


mummy n daddy happy bukan main!

budak2 nak balik dapat la sorang satu belon ni...aku pon dapat gak...persoalannye ko budak ke?muahahha



diakhiri dengan pic aku n ita n ina...elok aku dtg x kene tema langsung...ita lagi sempoi...anak tinggal dgn ayah kat umah...ina baby dlm perut, husband keje...aku je mcm biasa sorang2.bila ada yg datng single xde la aku segan sgt kan hehehehe


ina-ita-aku
aku : nape ko x bawa anak ita?
ita : aku suka g mana2 nmpak single mcm ni...

boleh macm tu?heheh...tp ita mmg nmpak mcm anak dara muda jelita je...jeles!hehehe

utk kakak n abg, happy besday sayang...auntie emy kasi hadiah tu dah pakai ke?ekekeke

No comments:

Post a Comment