Tuesday, February 7, 2012

Jalan-jalan Isi Perut : Al Rawsha Restaurant

kalo sape minat nasi arab, mesti pernah try tempat ni....

dulu masa keje kat Adni, bos aku rajin belanja nasi arab.dari situ la aku mula makan nasi arab ni..nak makan selalu bengkok la kan..sepinnggan bukan leh dapat rm5-7 :p

disebabkan besday aku baru-baru ni, depa [ibu-na-adik] belanja la aku makan nasi arab :D


tukang belanja ekekek

lokasi kami pilih Ar Rawsha Restaurant @ Kampung Pandan


restoran nya besar...time lunch tu pon penuh orang datang makan.....ktrang order 2 jenis nasi arab...


satu kebsha n satu lg mandy...dua-dua kami ambik chicken...rasanya confirm la sedap... :D

tambahan pada menu kat atas, ktrang order Shawarma Chicken Sandwich....


sedap gak!

adik plak up dgn aiskrim...mango mui...seyes rasa mango tu!



cuma aku x berapa setuju tang rege air dia...semua air juice rm10...mahal!aku order air tembikai...xde la sedap sgt...rekemen aku kalo nk g 1 family, order je air masak.aku tgk ramai yang buat mcm tu.depa x order air buah....air dia x berbaloi rege nye...ni pandangan aku je :p

total makan semua ni tak sampai rm100 pon....so kira ok la tu kan... :D

yang best, restoran ni 24jam...wow!malam2 layan nasi arab tu hehehe

tu je...tata...


2 comments:

  1. xpernah try lg ar rawsha..ramai bg review kata sedap....hepy belated birthday emy

    ReplyDelete