Friday, October 29, 2010

Hampir Sebulan.....

ini bukan nama aku...cmne la dia leh pisahkan nama aku yang sedap tu ekeke

diam tak diam hampir sebulan aku dah keje kat tempat baru... :)

envi ok...klik pon leh ngam....cuma keje je...sangat banyyaaakkkk...nama pon keje kan...tp aku tak biasa keje banyak ekekeke

dari masuk keje sampai lunch memang non stop...kang kalo stop kejap mmg x siap la keje ;p

ni lelaki g solat jumaat, aku ambik kesempatan layan FB n blog.... :p

keje branch xleh nak access internet lagi...dok HQ senang sangat...tapi masa plak xde ekeke...masuk keje kul 9 pg, aku betol2 stop kul 3.30...itupon sbb nak solat...tp takat cari matahari tu ada la ...5-10 minit aku kuar...

cari matahari????kat sini aircond giler sejukkkkkkkkkk...silap aribulan memang aku leh demam...pakai sweater n kasut sarung pon x leh lawan dia nyer sejuk...susah gak aircond kalo sentral ni....huhuhu....aku dah la x tahan sejuk....macam dh nk krem kaki pon ye gak... ;p

sejak keje berat aku naik 3kg!!!gile kan???ari2 aku tibai teh ais...nasi lemak pon sama....pastu skip lunch...balik rumah makan malam...adoii mana la berat x naik kan huhuhu...so start Nov ni aku start DIET...bawa bekal balik...dan 3kg tu kene buang kuikuikui.....

tu je ceta terkini....tinggal 2 buln lagi nk entitled staff sini...susah la...cuti n MC xde...nak cuti boleh tp unpaid leave...xmo la sayang duit ekeke...sekarang tgh memujuk mak sedara n pak sedara supaya datang beraya haji di rumah aku...kalo semua ONce dealova, happyy la aku...tak payah balik kampung ;p

ok...aku nak cari matahari ni...nk g berjemur kejap...tataa.....

3 comments:

  1. cik pui emy, say NO tu teh ais (kamu buat la signal mcm say NO to rokok tu eh)
    ekkekekekekekekekkee.....aye cik pui

    ReplyDelete
  2. sebulan dah yer...patutlah blog sunyi jer rupenya bz giler..take care yeer

    ReplyDelete
  3. wah bz yerr..senyap dan sunyi je dah

    ReplyDelete