Wednesday, August 5, 2009

Bandung : Gunung Tangkuban Perahu

kali ni kita cerita pasal gunung tangkuban perahu (selepas ini GTP)

rasanya kalau dah sampai bandung, kene la g sekali....kalo korang dah g sana 2-3 kali xyah la kot...aku pon x nak g lagi walaupn view dia sgt cantik :)

perjalanan dr guest house ke GTP dlm 45 minit....suasana dingin jer...aku tgk environment dia pon best...mcm kita g cameron...sejuk jer...kat sini ada dua jenis kawah gunung berapi...yg kat atas dah x aktif..tp kat bawah masih aktif...mcm kecik2 gunung berapi jer....perjalanan nk turun bawah tu ada la sejauh 1km....tp ikut keupayaan masing2 la leh habiskn bape lama... :)

mcm aku yg sering berjalan kaki (g-balik keje byk berjalan) xde la terasa semput sgt ke apa...mcm dah biasa....tourist guide tu siap tny aku lg x penat ke...?pe ingat org berbadan besar ni cepat mengah ke???muahaha....aku rasa ok...malah nk berpeluh sgt pon x...maybe cuaca sejuk...so sepnjang perjalanan tu ada 2 tempt rehat....ktrang stop la kejap...pasai bukan semua nye larat nk jalan tnpa henti kan.... :)

kat sini xde pe yg menarik melainkn merasa rendam kaki kat air gunung berapi yg masih panas tu jer....




xsangka aku slim n leh lepas masuk hehehe



jauh lagi ke nk sampai bawah wawawa


suka pic ni :p


dah sampai.. :)


jom balik...... :)

gitu la ceta nyer....leh la kalo nk g sini.... :)


No comments:

Post a Comment