Wednesday, November 16, 2011

Steamboat : Seoul Garden, ONE Utama

salam pagi rabu... :D

yang ni kisah lama...aritu mimi nak beli kupon @ groupon..buffet lunch rm25/person...makan la sampai ko dah tak mampu nak makan lagi...ekeke



asalnya nak pilih kat IOI Mall...sudahnya full!depa sendiri suggest ke One Utama..ok je la kami tak de hal....mmg kami nak One Utama.tapi dia kata xleh redeem on weekend kat OU.alih2 kene gak ke OU... :)

dan macam biasalah kan kalo makan buffet ni macam-macam ada...seyes tekak aku kene la dengan steamboat Seoul Garden ni...lagi2 ayam dia apa ntah namanye...bila di grill, wallaaa...sedapp!!!!!!!! :D





ahli jemaah....





mimi, zam, aku, miza....sikit betol zam makan...lepas ni ko tak payah follow la zam makan buffet..dok umah jaga daniel...

"aku ok je x follow...ko bawa la mimi ni..."

sakit plak hati aku tgk dia makan ala-ala je...hari kejadian=daniel tinggal dgn nenek ekeke


desert aiskrim...aku layan coke float ala2 A&W... :p

buffet lunch start dari 11.30am - 2.30pm..lebih kurang pukul 2 kami gerak pulang ke rumah...memang g OU untuk makan je...pastu balik muahahaha

aku ada dating,depa sambung g tengok showroom rumah....ekekeke



nanti kita try tempat lain lg ok (^_~)

No comments:

Post a Comment