Tuesday, June 15, 2010

Owh sweet nye adik

ini cerita lama....dan hari ini entry saya agak formal sedikit.... :p

hari ini sepanjang hari penuh dengan acara makan-makan...sudahnya kami ting tong...pening kepala...mungkin makan bercampur-campur....ada kek SR dua perisa...tak tahu jenis apa...tp sedap...dan kek durian...*OMG!kek ni super sedap :p....ada nasi kerabu, nasi dagang, mee rebus dan laksa...koktail air tangan saya dan kuih+dadih+banyak lagi pilihan makanan...dan hampir semua saya merasa...teruk kan?mana lah tak pening kepala jadinya.... :)

tapi banyak saya makan, banyak pula yang di buang...bagus juga...sekurang-kurang nya perut saya dah boleh menolak makanan yang saya tak perlukan ekekeke

usai makan, kami berkemas....kemudian saya membantu membasuh pinggan mangkuk di pantry...dan kemudian saya terus ke depan...kepala sakit minta bantal...saya terlelap di situ...saya sedar bila ada seseorang mencari saya....saya bangun....dan bertemu dengan budak itu...
"kak emy, ada hadiah untuk akak...akak jangan gelak yer"

saya yang mamai tido hanya tersenyum...ucap terima kasih dan sambung berehat lagi...kemudian saya tergerak untuk membuka bungkusan itu...kecil je saiznya...dan bila saya tengok apa isinya, terkejut....!tak sangka hadiah secomel itu boleh diberikan kepada saya....................

sudah berada di meja kerja saya ;)

untuk adik husna, terima kasih...saya rasa sangat sweet dengan hadiah sesimple ini :)

ye saya sangat suka....terima kasih sekali lagi :D

No comments:

Post a Comment