Tuesday, June 1, 2010

Musim Mengawan

dari satu kenduri ke satu kenduri aku terjah...kalau ada kelapangan dan tak clash dengan mana-mana aktiviti biasanya aku turun makan nasi percuma ni :)

kenduri Syaqira & Zaid di dewan AU5 keramat aritu sempat aku terjah....makanan pon sedap gak....pengantin cukup menarik tertarik....dengan muka syaq lain sangat...ermm aku tengok pon best...apatah lagi pengantin kan.... :p

akad nikah @ masjid khairiah AU3
lelaki sedondon itu bukan suaminya :p

Syaq & Zaid selepas diijabkabulkn

Majlis Resepsi.......

pengantin yang serba biru.....


dan akhir sekali....wajah bakal ibu mithali untuk tokoh ibu mithali 2011.....hihihihi


untuk Syaqira & hubby, Selamat Pengantin Baru beb!semoga berkekalan hingga ke anak cucu... (~_^)

##credit to pijan untuk gambar-gambar pengantin
##boleh plak baju aku kene dengan tema pengantin :p


No comments:

Post a Comment