Wednesday, June 23, 2010

GKJ : Party Malam Minggu

entah macam mana tetibe aku teringin sangat nak melepak-lepak dengan geng-kaki-jalan ni....b4 ni ada gak kuar/jumpa tapi tak pernah cukup korum....kadang2 aku dengan miza, kadang2 aku dengan aishah.....dan pernah g bercuti dengan mimi....memang tak pernah sesama lepaking!

posing dulu sementara tunggu ayam siap di bakar

dan cara mudah nak berjumpa, kite lepak kat rumah je...memandangkan mimi punya rumah port tengah2, so rumah mimi jadi pilihan :)

bersama tuan rumah...tema kaceh mimi

aishah - mak buyung, teringin nak makan BBQ...ok kite buat...last2 dia lak xde tempat nak bakar...aku senang je...masuk oven settle problem...tp x best sbb x hangit....hehe...

mak buyung yang konon makan banyak hehe

aku settle kan perap ayam + salad kentang, mimi air n starter-pizza roti n desert-triffle, zam ayam tandoori, aishah roti kentang...miza buah2 n remy tempat bakar....ekeke...semua ada tugas memasing kan :p

tiada dlm gmbar --> udang n ayam yg siap di bakar

memang d.i.e.t aku dah ke seberang laut china selatan....aku ni da la tembolok besar...asyik nak makan je...lagi2 makanan banyakkkkk....muahahaha.....

sambil makan, borak2...macam2 topik...dari ceta bujang sampai hal orang kawen...dari cerita untuk tontonan umum sampai la ke 18SX....giler sengal...aku rasa tahap aku leh lagi tak kawen, tapi miza tu dah kene kawen....bak kaata zam, 'haram ko tak kawen ni.....' ehhe...

geng sengal :p

dah puas borak, kitorang main teka teki...kelakar...banyak betol teka teki tersurat...yang aku plak entah nape lembap lak pikir....nak kata makan taapai, tak de tapai malam tu ekeke...teka teki miza...
"apa dia jawapan sama..perempuan mengandung, ubi jadi kayu, pencuri kene tangkap, gigi sakit"
jawapan dia sama semua.....pikir punya pikir jawapan nye --> lambat cabut....!

leh tak aku cakap "owhh...patut la perempuan leh ngandung"
mau tak berderai ketawa....nampak sangat macam aku otak kuning wakakakaka.....dan nasib baik la kitorang ni semua sebaya....dah ala-ala tak de hal la beb! hehehe....

remy dengan miza dah sama naik hehe

last2 kitorng posing sebelum balik.....dan pasni maybe jumpa lagi time mak buyung tu dah beranak kot....tak de plan nak jumpa dah.....

ambik gambar guna tangan sendiri W.A.J.I.B ada :p

korang, janji eh kite akan kawan sampai bila-bila.... :) thanks en remy n en zam...orang kuat BBQ....dan korang berdua memang best..untung kawan-kawan saya dapat lelaki ini :p

happy together2.....saya sayang kawan-kawan saya ;)

dan semoga persahabatan kite berkekalan hingga ke akhir hayat....aminnnn.... ;)

## i luv u beb!

No comments:

Post a Comment