Sunday, June 20, 2010

Cukur Jambul Aiman

aku pun tak faham nape ucu pilih nama aiman ?? :p [aku suka sibuk nama anak orang ehhe]

ceta lama gak ni, settle kenduri dee terus aku pulang ke kampung halaman...nasib baik fara n esah sudi pick up aku kat giant 13 shah alam....shoot balik kampung dan selepas isyak wat cukur jambul kecik-kecik untuk aiman.....

akhirnya setelah lima tahun berkahwin, dapat juga ucu menimang cahaya mata...ingat senang ke nak dapat baby??ada yang dapat anak di buang, di dera...huhuu....

aku dah melalut plak hihihi

aiman kiranya cucu ke 25 dalam family....selamat datang baby!!!dah lama tak ada budak kecil rasa best sangat...kesian dia jadi bahan di kerjakan oleh sepupu-sepupu tua...bau baby best kan?pe lagi jadi mangsa cium la hehehe

layan gambar je la eh...aiman....cepat la besar :p

aiman yang di permainkan hehe

rambut nak kene gunting

sepupu2 tua yang gedix hehe

kene betol tema dengan baju aku :p

last sekali pic maisarah yang makin lama makin nakal.... :p


banyak lagi gambar tapi semua pic yang sama je ;p

No comments:

Post a Comment