Tuesday, September 30, 2014

Sepupuku naik pelamin - Apik & Fatin

Assalamualaikum....

Konon semangt berblog datang kan? aah sehari tu je la...pastu padammmmm hehe

Tak tahu nak update apa...ikutkan aku ni aktif je kesana kemari + leh share kat sini...tp tu la mood tak de...malas je ada :p

tapi aku banyak share kat insta....jom kt fren2 kat sana :D

Bulan Syawal aritu, sepupu aku selamat bergelar suami....kira nya settle la dua2 event ni....nikah aku tak datang....kenduri belah perempuan aku mencemar duli....belah lelaki bzy sikit2 je hehehe

diorang berkawan dari sekolah lagi....lama gak la kan....sepupu aku plak sambung study kat mesir...balik bercuti final year terus kawen.....amboiii lom keje lagi dah mampu minang anak dara orang kan...kelassss!!!!! ehehehe


sebelum nikah....

time nikah tu pengantin serba putih.....



esoknya majlis resepsi sebelah perempuan diadakan.....



 family ayah ngah....

 kek tu nenek pengantin perempuan buat...
icing luar tu mak sedara dia buat
kek sedap!
 
pastu pengantin pergi honeymoon ke Bali Indonesia......layan la deme berjalan....family lelaki nye kenduri gap 2minggu..so dari cuti tak buat apa baik la pergi honeymoon dulu :)

 

tengok pic macam apik kawen dengan budak sekolah je ehhehehe

31 ogos lepas, turn rumah kami plak...... tema hijau ye....so aku pakai je la baju hijau baju raya tu....jimat duit nak tempah baju hehehe


 pelamin simple...
sendiri bikin :)



 complete family aku :p

dan paling rajin, sepupu aku buat sendiri photobooth ni...dia memang kreatif so tak de masalah la nak buat....papan katil je kan....ketuk sana sini sikit, dah jadi....

ambik pasu rumah wat hiasan n props sendiri tiru internet...tadaaaa siap...

 
kenduri belah ktrang ada karaoke....tapi 1 lagu pon aku tak nyanyi...entah macam segan plak hahahaha....

menu --> nasi minyak kenduri + stall kambing bakar + aiskrim + cendol + kuih muih + ayam golek....senang ceta makanan semua sedap2 dan banyak pilihan :)

paling win aiskrim n kambing bakar le..... hehehe

petang gak aku gerak balik ke KL...rushing nak kejar kenduri sedara gak...wat kenduri malam kat restoran ar rawsha....sengkak perut aku makan kenduri siang malam :)

 
untuk syafiq dan fatin........

selamat melayari alam perkahwinan & semoga berkekalan hingga ke jannah.....
amin......

No comments:

Post a Comment