Thursday, August 4, 2011

Lunch Date with HOT Mummy :D

last week kan SOGO buat sale gile2..sampaikan KL jem merata-rata....

dan....mummy kat bawah ni sanggup cuti semata2 redah sale tu...tak pe la org tghh kaya kan...leh la shopping n pilih apa saja....muahahaha


ateh si HOT Mummy

pastu aku paksa dia belikan aku satu blouse.tapi aku tak tahu la dia suruh bayar balik atau pon halalan tayyiban...ekeke.....blouse aku sama.dia merah, aku biru...tq beb! ;p

dah elok dia ada area Sogo, aku ajak la dia lunch kat MJ..then dia g cari meja kat Dapur Penyet :D
*baru wahid wat entry Dapur Penyet, ari yg sama aku redah gak makan sana :p


macam biasa la.datang time lunch jangan harap dapat cepat.kene tunggu......

ambik 2 set..1 set ayam bakar..1 set ayam penyet...air plum & ice lemon tea....aku minum air plum, ateh ice lemon tea

ateh : ko tak cakap pon air plum sedap eh
aku : mana tau.air tu murah je..rm1.80..ice lemon tea ko rm3
ateh : x kisah la murah.janji sedap



set ayam bakar aku, ayam penyet ateh



diakhiri gambar kami :D


habis lunch ateh g sambung shopping kat Mid Valley plak...beb, mmg aku tabik spring sama kamu....bape ribu habis dalam sehari???muahahahaha


******************************************


habis keje aku redah gak sale Sogo tu.aku ajak mak pui & su...target nak cari kasut.terus usha bahagian kasut..ok berkenan.ambik saiz terus ok...mak pui xde saiz plak..su rembat kemeja keje...


beratur nak bayar je makan sejam.sekian....


settle bayar terus melepak kat Nandos....sejak dua menjak ni terpengaruh dengan su layan Nandos je...aku lagi suka Kenny Rodgers...tp lelama best la Nandos muahaha...ateh mmg feveret Nandos :D


ni dia kasut aku...abaikan pesal pe besar sangat..biasa la kaki saiz model gini la guphanye :p



p/s:setiap minggu mesti kene lepak dengan mak pui & su...kalo tak sumpah rindu!!gile kan ekekeke

No comments:

Post a Comment