Wednesday, August 17, 2011

geng susah senang bergabong!!!

kisah sebelum Ramadhan :D

sebelum aku ceta lagi pnjang, aku nk mohon ampon maaf kat wai pasal x rodger beliau...sorry waiiii....seyes ilang ingatan nk kontek ko huhuhu

















aritu ila turun KL...dia ajak jumpa.dan kebetulan dia stay umah nurul kat putrajaya...

aku rodger jun tapi tak reply.jan plak offer nak bawa aku g putrajaya.plan pon last minit.pagi decide nak g, ptg habis keje terus gerak....

habis keje ambik jun kat kg baru pastu balik umah jan kat pandan indah...ambik jue & anak teruna jan --> khalif....

sampai putrajaya bergabong dengan nurul & bob...time tu pon ila dah ada kat umah nurul...then terus g makan kat Bangi :D

macam la Putrajaya tu xde tempat makan kan? hahaa...tapi makan kat Bangi tu memang best la.menu dia leh tahan n rege pon ok...8 org makan = rm150...murah x?ke mahal muahahaha




ila & faizal n aisyah...


nurul & bob...aliesya xde ye..
rindu kat anak angkat sorang tu




aku n jun....



* pic family jan xde plak hehe

bila ila nampak anak jan terus dia cakp...
"kire 10 ribu la jan...kite kawen kan anak..."
muahahahaha....tp seyes la ensem anak jan ni...baka sape la ni...mak ayah x la ensem/cantik betol eekekke




anak jan




anak ila




bob takut benor makanan tak cukup...tapi alhamdulillah..menu yang ktrang order seyes mengenyangkan...dengan siakap 3 rasa, talapia bakar, telur dadar, sup ekor, tomyam campur, sayur kailan ikan masin, kangkung belacan dan memasing minum air buah senak perut di buatnya...hehe

tapi....nurul gak paling last makan...aku : "weii hujan pon tahu berenti tau...." ekekek





dan diakhiri gmbar mereka yg telah ditunangkan oleh mak pak masing2 ahhaha







kalo ada anak nurul, best la khalif di dampingi gegirl hehehehe








...tak sangka aku ketinggalakn keretapi...sampai skang x kawen lagi muahahahahhahaa



3 comments:

  1. tak baik ko ckp mak ayah dia tak hensem/cantik sgt...

    hehe...

    ReplyDelete
  2. xpe emy...nnti smpai jodoh kawinlah awk....

    ReplyDelete
  3. wahid,
    alamak!!maksudnye lain...mak ayah dia ensem n cantik gak tp mcm mana anak depa leh jadi mix...hehehe

    muza,
    aminnn... :D

    ReplyDelete