Monday, September 6, 2010

Segala-galanya raya

lagi 3 hari nak beraya!aku dah semakin lemau mengadap keje...nak cottiiiii.....

Insyallah, rabu malam aku gerak ke kampung halaman.itupon ikut plan ecah.kalau dia tukar plan maka aku secara otomatik tukar gak.balik malam macam la kampung ktrang jauh.dekat sangat.lepas subuh gerak pon boleh.tapi tak pe...tengah malam kite rodger ;p

nampak selim tak selepas sebulan pose ekeke

persiapan raya, alhamdulillah 90% aku dah kasi complete.baju 3 pasang, tudung 5 helai, brooch 2, sandal raya...untuk diri aku semua dah cukup.untuk kuih raya, 3 kuih aku order, semua dah sampai dan dah kene ngap ekeke...duit raya pon dah tukar siap2....pe lagi??tak de dah.lagipon budget pon dah tak de muahaha

aku beli tudung manik2 ni..boring asyik beli tudung style ariani je hehe

cuma sekarang ni aku tengah buat projek...projek kasih sayang...malam tadi baru buat sikit.kene sambung malam ni.siap semua baru aku blog kan projek ni.... :D


sabtu lepas gigih gak le aku ke care4...aku dengan mak temankan jun cari baju raya.nak layan kerenah mokcik ni, ermm mak je la melayan.aku lepak tepi...cerewet sangat.aku pilih semua tak berkenan.baik la aku duduk tepi ambik gambar :p

jun pilih baju, mak gigih pegang cermin untuk jun...

dari care4 ktrang gerak g opis aku.nak ambik barang tapi pak guard tak de.terus gerak ke KB n berbuka puasa kat sana....


jun:aku kalo masuk kedai tak de org ni yang takut.macam x sedap
aku:sedap jun.aku pernah makan sini..
**alhamdulillah sedap...tomyam dia kaw sgt

lepas tu sambung lagi versi shopping ke Jalan TAR...parking kete kat train KB.siap tanya lagi kaunter train terakhir kul bape...itupon mak kata "lama ke ko nak shopping?" dengan yakin aku jawab " tanya je mak.mana la tahu"

kuar lagi duit jun tu

sengih jangan tak sengih



jubah untuk mak jun...cantik...banyak manik2...

sudahnya.....kami naik train yang terakhir hahaha..kalau dah shopping tu memang lupa dunia.lagi2 shopping dengan jun

otw nak hantar mak balik, singgah sahur @ Suzi's Corner...nak tengok artis datang la sini.belakang aku je riduan hashim n fizo omar...jauh sikit vokalis pretty ugly...ntah2 ujung tu ada lagi artis yang ktrang tak nampak :p

tapi yang kelakar...sms la as ckp ktrng nampak shukry hashim...as kata betol ke?bukn dia dah meninggal...haha...rupanya riduan hashim le...cmne leh salah orang hahaha...tapi fizo omar memang sweet...encem..aku tak minat tapi dah tengok real, ermm ensem....

tapi suwey je statement aishah --> "Mana artis laki yg ko xckp ensem,achapan pun ko kata ensem ;)" ...muahahaha

roti naan & teh tarik....perghh...

kan aku cakap adik2 balik je, aku leh jadi burung hantu...ahad pon agenda lain gak...senang ceta bzy woo weekend lepas ekekeke

3 comments:

  1. mmg emy nmpak slim...jeles ooo

    amboi soping sakan..sy xleh pglah jln tar skrg ni..ada bb..ssh sket..

    ReplyDelete
  2. muza,
    kite dr kecik bila buln pose je berat turun...pastu raya naik balik ehehe

    kalo ada baby x payah la redah...kesian baby...kite single ni senang gerak..so xde hal :)

    ReplyDelete