Thursday, August 26, 2010

17 Ramadhan : Separuh jalan je lagi menuju R.A.Y.A

arini cuti nuzul quran.aku yang keje kat selangor patutnya cuti arini.tapi aku keje.tempat aku ganti isnin sebagai cuti nuzul.so straight la sampai selasa :)

semakin nak hampir dengan raya, semakin tekak menjadi lemau.tak tahu nak makan pe time berbuka.bangun sahur pon semakin malas.mood keje pon semakin merundum.aikk...semua jatuh je ni ekeke....

roti canai segera + kari ayam + teh o panas...
3 biji rambutan...kenyang!

dalam nak raya, kat opis kene la hias ala kadar.katanya bersederhana.so guna pakai barang-barang lama dan inilah hasilnya...............

aku-pijan-aneey gigih dok hias2.cadang nak letak lemang buatan sendiri.tunggu la lepas cuti merdeka.barang2 banyak tak de.susah nak deco... :p

ermm semangat balik raya ni, semua dah tulis siap2 nak balik kampung.ada lagi yang tak tulis.dah tak muat white board tu :p tahniah elly anda cuti paling lama.3minggu.tak pe kampung dia jauh kat Surabaya.di ikuti kak zuri 2 minggu...best3....

siap kene tulis kampung halaman... ;)


tahun ni dah tak de dapat kad raya....ni pon kad raya tahun bila ntah farik kasi.itupon guna company dia nye kad raya.tak pe lah janji kasi.tapi jangan tak tahu mamat ni pernah merajuk dengan aku.sebab nya aku tak balas kad raya dia muahahahahaha....setahun okey ktrang tak berhubung...ekekeke


dan sehingga arini aku tak berbuka di luar pon lagi.tak sabar nak tunggu next week.tunggu na n adik balik.aku tak sampai hati plak nak buka luar dengan kawan2 tapi ibu kat rumah sorang2 je makan.budak2 ni balik,senang sikit aku nak jadi burung hantu ekeke

aku nak makan secara tamak!!!!!!!!!

order belacan semakin banyak tapiiiiii stok plak susah nak dapat skang ni.cmne?cmne?huhuu

okey qira...pasang lagu raya sekarang!

No comments:

Post a Comment